Chelsea: 1 Barcelona: 1 [ BİTTİ ]
Baba nasıl barcanın hakkıydı. Sen ki futbol duayeni bi adamsın.. Orta sahada defansta yapılan pasların ne faydası var 😜 Chelsea ceza sahasına sokmadı barcayı orta sahada yaptılar o öldürücü paslarını...
Fenerbahce , Kim Kardashian
Baba nasıl barcanın hakkıydı. Sen ki futbol duayeni bi adamsın.. Orta sahada defansta yapılan pasların ne faydası var 😜 Chelsea ceza sahasına sokmadı barcayı orta sahada yaptılar o öldürücü paslarını...
hi guys ^^
Henry ile puyolun olmaması bir takımı bu kadar mı değiştirir. Top oynatmadı chelsea Hakem bir daha düdük çalamaz zaten. Bu maç baştan sona chelseanin hakkıydı ama gel gör ki bazen yetmiyor.. Elin oğlu...
Puhaha futbolun adaleti yok 😜
Alın bakalım 😜
Alın bakalım 😜
Alın bakalım 😜
Alın bakalım çok iddiali resimler paylaşmıyorum ^^ Sevildiğinizi bilin 😜 Görsellerde yardımlarını esirgemeyen Wt ye teşekkürler 😜
Alın bakalım çok iddiali resimler paylaşmıyorum ^^ Sevildiğinizi bilin 😜 Görsellerde yardımlarını esirgemeyen Wt ye teşekkürler 😜
Alın bakalım çok iddiali resimler paylaşmıyorum ^^ Sevildiğinizi bilin 😜 Görsellerde yardımlarını esirgemeyen Wt ye teşekkürler 😜
koyalım o zaman diğer sayfaya gecsinde topic 😜
koyalım o zaman diğer sayfaya gecsinde topic 😜
koyalım o zaman diğer sayfaya gecsinde topic 😜
Arsenal
Koysam mı bi foto sallasam mı ortamları 😜
Koysam mı bi foto sallasam mı ortamları 😜
Koysam mı bi foto sallasam mı ortamları 😜
ORtada maç falan yok ^^ Maçlar başladı sabırlı olun diyor. Senin maçtan sonra haberin oluyor maçın ne olduğundan 😜
Casus yolluyorum adamın takım dizilişi benden 300 fazla adama 5 atiyorum 200 fazla olana 4 atiyorum 😄 Boşuna saçma demiyorum yani oyunun kurgusuna 😜
Al bugunde 5 tane atmışım. Taktik falan hicbisey yok oyunu actigim gibi hersey.