Facebook, Microsoft Windows Mobile ile ceplere giriyor
FB yaşamın iyice bir parçası olmaya başladı. Normal yani cepte olmasida 😄
Fenerbahce , Kim Kardashian
FB yaşamın iyice bir parçası olmaya başladı. Normal yani cepte olmasida 😄
adam 95 olmus görevi daha yeni yapiyor.. lmao 😜
ortamların tozunu attırmış geri dönüyordum 😜
sirgloomy o günler bitti ya. 7 maçtır fener bjkyi içeride dışarıda yeniyor 😜
Semerdende alirdin gerçi. O daha mantıklı closierlere yolluyor ortak görev zaten çin eudan eu çinden alabilir. Eu tavsiyemde spam deli gibi 1 dkkada bitiyor görev ^^
açık ara Fener alir maçı. Büyük maçlarda harika konsantre oluyor takım.. bjk ise tam tersi ligin ilk 6 takimina karşı galibiyeti yok.
Burasi sözlük bölümü. Lincolnün marifetlerini GS özel bölümünde sergilemek lazım.. GS için özel bölümümüzde var.
Neydi bro onun son hali. Toparlamazsa geleceği karanlık zaten
Pert.
park 75 wizardla shakramlarda kendini kasmaz herhalde. Plvl yapacak 😉 Arti aralik 2008 konusunu niye upladin ki o charlar simdiye 90 olmustur 😉
300 silke birakirim 😜
Hah şöyle bize Adrianayı ver 😄 Napalım saplıyı wohaha 😜
Bak altta kemalist düzeltme yapmış. O gruba siz yönetim tarafından atanıyorsunuz ve o gruptan yonetim istemeden çıkamıyorsunuz.. O grupta olmanızın nedeni zaten yonetim tarafın mesajlarınızı editlemem...
Kafam güzel olsun orda parande atarim 😜
asdf
asdf
asdf
asdf 😜
😉
asdf