eminim ki her galatasaraylının zevk içinde, ağzının salyalarını akıtarak izlediği paslardır, inanılmaz klastır.gram top oynamadığı maçlarda bile yaptığı bu hareket maçı izlenir kılan nedenler arasında gösterilir, sevgilerimi gönderiyorum burdan.
lincoln'ün no look passları.
· 7 Yanıt · 962 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
çakma alex der geçerim.
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
Koyu bir Galatasaray'lı olmama ve yeteneklerini takdir etmeme rağmen bir türlü kanımın ısınamadığı bir futbolcudur,Lincoln.Hareketlerindeki görsellik tartışıladursun,bana kalırsa takımını sevmeyen bir oyuncu hiçtir..
kıyaslandığı alex'in böyle pasları vermek bi yana adam akıllı pas veremediği gerçeğini gözler önüne sermektedir.arşivler karıştırılsın ve alex bir kere bile böyle klas bir harekette bulundu mu bulunsun, gösterilsin.
ps: takımını sevmek bi yana dursun futbolun görsel yanı, futbolun bir nevi doğal bir ihtiyaç olduğunu benimseyen bu bünyeye ilaç gibi gelmektedir. 🙄
ps: takımını sevmek bi yana dursun futbolun görsel yanı, futbolun bir nevi doğal bir ihtiyaç olduğunu benimseyen bu bünyeye ilaç gibi gelmektedir. 🙄
Sozlukte bu konuların olması şaşırtıcı..
Neyse Alexe laf atan gitsin önce samsun maçındaki rovesatayı sonra PSG maçındaki appiahin golundeki asisti izlesin sonra gelsin Alex vs Lincoln olayını tartışsın..
Neyse Alexe laf atan gitsin önce samsun maçındaki rovesatayı sonra PSG maçındaki appiahin golundeki asisti izlesin sonra gelsin Alex vs Lincoln olayını tartışsın..
düzmantık düşünce şeklini bana göstermiştir.kaldı ki başlık alex lincoln kıyaslaması da yapmıyor.ama sanırım bazıları başlıgı bile okumadan içindeki hırs ve karşı tarafa laf sokmaya çalışma içgüdüsüyle hareket ettikleri için anlamakta güçlük çekiyorlar.
kaldı ki 1-2 golle oyuncu kıyaslayan insanlara göre oktay derelioğlu dünyanın en iyi oyuncusudur.çünkü attıgı gol önemlidir onlara göre.ama onlar oktay'ın milli takımda attığı golü de bilmezler.aslında futbolla toptan ilgili değildirler veyahut futboldan gram çakmamaktadırlar.maksat muhabbet olsun.
kaldı ki 1-2 golle oyuncu kıyaslayan insanlara göre oktay derelioğlu dünyanın en iyi oyuncusudur.çünkü attıgı gol önemlidir onlara göre.ama onlar oktay'ın milli takımda attığı golü de bilmezler.aslında futbolla toptan ilgili değildirler veyahut futboldan gram çakmamaktadırlar.maksat muhabbet olsun.
Burasi sözlük bölümü. Lincolnün marifetlerini GS özel bölümünde sergilemek lazım.. GS için özel bölümümüzde var.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap