[Hilton] Lure İsy And Kill ^^
Ondan önceki gece sen yoktun. Yine ekibi kurduk godfather ben maji gittik yarkye. Bekle bekle gelen yok 1:30 dan 4:00 a kadar en son baktık çıkmayacak arazi olduk. Sabah 6 da çıkmış yarky ahahaha 😄
Fenerbahce , Kim Kardashian
Ondan önceki gece sen yoktun. Yine ekibi kurduk godfather ben maji gittik yarkye. Bekle bekle gelen yok 1:30 dan 4:00 a kadar en son baktık çıkmayacak arazi olduk. Sabah 6 da çıkmış yarky ahahaha 😄
wayy hacım wayyy bensiz kesersin haa şimdi olmadı işte once geceler 4-5 saat yarky bekledik di mi 😄 baba bombayı duyda şok ol. Dun gece maji kaçtı 2:00 da yarky çıktı 2:20 de sen hesap et. Ahahahaha...
Persiadan OzgurKuzey. Lakabı dede zaten bildiğin dede yani ^^
Puhaha daha şimdi bizim guildden birine dc yedirdim. 😄 Cidden oluyor. 😄 Dün biri global atmıştı bu şekilde bende neden atıyo diyodum ama salı gününe kadar kalkar.^^ 😈
Çıktığında global başlıklarda bulabilirsiniz..
Shaktar iyi oynuyor bu sene aştılar kendilerini.. ama Bremende yılların bremeni bence kolay geçmez o maç. Kontrollu oynarsa iki takımda bremen 1 adım öne geçeri.
Bana göre kaleci isterse BUFFON olsun.. 6S defansı düzeltmedikten sonra 3 kaleci koysan kaleye hepsi pert olur gider kariyerleri söner..
Ben şahsen istiyorum dünyanın en ünlü en yetenekli futbolcularının 6S ye gelmesini.. En azından Saraçoğluna 6S formasıyla çıktıklarında 2.cı sınıf bi takımda oynadıklarını anlarlar 😜
Sanki parası GS den çıkmış gibi ballandıra ballandıra anlatıyor bak 😜 Devletin hediyesi o Devletin.. Ha bu arada adnan polat 50 milyon $ nerden bulmuş. Önce alacaklarını versin takımın aç geziyor ada...
Para varmı 6S de bunları alacak 😜
gelmiş geçmiş en iyi nicklerden birisidir bence artık daha şaşma bu nickten 😉 çüşşşşşşş 😈 😁 İyi lmao ^^ P.S : böyle daha iyi oldu jj den iyi en azından 👍
IQ 156 ama beyniyle ayarlar ortamları 😜
Hemen alim bilimadami(kadini) yapmaya çalışırlar. Ne yani her IQ su yuksek olan insanlık adına hizmet etmek zorundami.. Belki canı PH gibi olmak ister tozunu attırmak alkol-uyuşturucu-sex alemlerine a...
asdf
lol 😄 ee tabii birinci parçanın boyutuda büyük oluyor 😜
Şu an için ön hazırlıktalar Br bence getirecekler.. Belkide Sbot A grade olayına girerler fiyatı yuksek tutup 😉
Eleman tam şekeroğlan ama. Kafasına vur gülümsesin tadında ^^
asdf
O adami geciyosan 1.ci olucaksın. 😜
Sbot 1 ay da olsa auto login satıcılarına ekmek yedirtti.. lol