Age of pirates 2 : City of Abondoned Ships
Çokta zamanım yok zaten önden hevesimizi alir sutlarız o vakit 😜
Fenerbahce , Kim Kardashian
Çokta zamanım yok zaten önden hevesimizi alir sutlarız o vakit 😜
Heves yapmıştım bi ara askıda kaldı. Ne diyosun hacım exper olarak oynanırı varsa başlayayım bende
asdf
Bunları aklınıza respect mi sokuyor Br? ahahahhaha 😆
Aşmış parça
AŞK Pfff 😆
Herkese iyi dileklerimi gönderiyorum.. Umarım hepiniz istediğiniz bölümü istediğiniz uniyi kazanmışsınızdır. Olmadıysada dünyanın sonu değil. Yeni tur yeni şans her daim candır 😘
asdf
Nedir problem tam olarak ?
Nedir problem tam olarak ?
Vista karşıtı biri olarak Xp den direk windows 7 ye geçmeyi düşünüyorum bende. Kullananlardan açıklama bekliyorum tabii nedir farkları vs
Baba *ktunnelden youtube * olayından kop artık 😜
Ong Farm yapacaksan bardın elinden alman zor olur staffla. Çok seri çünkü vuruşları. Wizi gözden çıkardıysan dönersin barda
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎
silmeden yenisini koy ben öyle yapıyorum mesela 😎