P
glavie mi blademi?
Chineseyıllar sonra sro ya dönüyorum eu char sevmiyorum çin char açıcam tavsiyeniz nedir? glavie mi blade mi? yada başka bişeymi? glavie ile blade araswında kararsızım son packlerden sonra hangisi iyi durumd...
P pisiko48 ·
15K 32
pisiko48
13 yil once
P