Icerige atla
Extraloob

glavie mi blademi?

· 33 Replies · 15K views · Page 2 / 2
Replies
.NET
.NET ⭐ 19y
#21
@Cool Pvp mode acikken de denedin mi?

Evet her dayım calışıyor holy

O zaman warrior hala kral
[F New]Solo Gitarist
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#22
bow
Special thx to Flexi
O
ozkanzorlu ⭐ 18y
#23
isro için son nokta. blade char en kral build. kesemeyeceği char artık yok. Yeni gelen skill sistemi ile bicheon-fire-light-cold aynı anda açabiliyorsun. Warlocklara karşı el yakma skili olarak ice kullandığınızda warlock rogue kesmek çok basit. Aynı değerlerde sete sahip bir warrioru da kolayca kesebiliyor. Nuker charlar çok fazla damage vurmaya başladı.ona da çözüm snow shield skilini açıyorsunuz. snow bitene kadar nuker ile blader yenişemiyor. snow bitince nuker yatıyor. Sonuç olarak isro'da blade char artık FTW^^
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#24
@Cool Pvp mode acikken de denedin mi?

Evet her dayım calışıyor holy

O zaman warrior hala kral

Hacım bu oynadıgım sw de ch carların ıtemlerınde statlar daha yuksek nasıl desem acc ler harıcınde setın defansı bıraz daha yuksek ch ler ıcın tabı vede ch sılahların atagıda yuksek i sro ya gore o yuzden sw nin yüzde 80 i ch yüzde 10 ü warlock dagger geri kalanı ise diğer eu build ler 😜 Bide wizardın life ile oynamıslar r sroda mag atak yüzde 15 artıyor eger i srodada öle olduysa ch çarlar bayram etti demektir ☕ 😁
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#25
isro için son nokta. blade char en kral build. kesemeyeceği char artık yok. Yeni gelen skill sistemi ile bicheon-fire-light-cold aynı anda açabiliyorsun. Warlocklara karşı el yakma skili olarak ice kullandığınızda warlock rogue kesmek çok basit. Aynı değerlerde sete sahip bir warrioru da kolayca kesebiliyor. Nuker charlar çok fazla damage vurmaya başladı.ona da çözüm snow shield skilini açıyorsunuz. snow bitene kadar nuker ile blader yenişemiyor. snow bitince nuker yatıyor. Sonuç olarak isro'da blade char artık FTW^^

Aynen Bende spear nukerım tek pwp yapmaya tırstıgım carlar bladeler 😜 Yatır batır skılı cok fena damage gomuyor + crit felan snow la bile oldugum oluyor bazen. 👍
M
#26
Kolay gelsin arkadaslar benim bi sorum olcakti 103 lvl Glavie var üstü full blue legend Protector, baslarda garment giyiyordum, bladerlara yatmayim diye denemediğim şey kalmadı, garmenti o yuzden değitirdim, gittim legend kalkan aldım, yatir batirda fazla damage almasin diye, snow açtım %25 mp ve hpyi %90'a çektim, snow bitene kadar dayaniyorum, snowdan sonra tekrar yatiyor, en sonra çare bladera çeviricem çarı sizce neyi yanlıs yapiyorum.
Z
Zippy ⭐ 15y
#27
Kısacası seti senden iyidir.Eşit dahi olsa senin onu yatıramaman normal
M
#28
Onun seti legend garment +ları eşit sabit bufflarla bile yatiyorum, herseyi denedim, bladeye çevirecem yapcak birşey kalmadi sağolasın, oyunda karakterler hiç eşit değil onu görmüş oldum, bladele basa cikmak icin armor giyip nukerlardan wizlerden tek yemek lazım.
.NET
.NET ⭐ 19y
#29
Bu mesaj mustapha1988 rumuzlu uyeden alinti yapildi
Onun seti legend garment +ları eşit sabit bufflarla bile yatiyorum, herseyi denedim, bladeye çevirecem yapcak birşey kalmadi sağolasın, oyunda karakterler hiç eşit değil onu görmüş oldum, bladele basa cikmak icin armor giyip nukerlardan wizlerden tek yemek lazım.

Çift set yapıyordum ben.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
M
Mr.JDM ⭐ 13y
#30
Suanda 110 cap bı swde blade bır charım var ve sunu soylım karsısında bırtek warıorlar durabılıyor. Roque warlocklar hıc bırsey acc'lerındekı bluelar tamk olunca ve sheıld'n block rate'sı yuksek olunca roque'lar bebek gıbı kalıyor bı yatır ıkı batırla oluyor 😊 bazen crıt ıle bır yatır yetıyor 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi BlackBerry ] mobile
D
DannyYoung ⭐ 12y
#31
120 cap blader kingdir her zaman söyledim hep söylerim 😉
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#32
Bu oyunu yıllar oldu bırakalı ama halen Glave iyidir candır.
G
gzzyago ⭐ 10y
#33
Blade derim. Charın güçlü ise, item bakımından, yatır batır diye tabir ettiğimiz skill kombinasyonları ile düşmanı yerden kaldırmayıp deli hasar verirsin. Tabi ki critical ratei çok fazla olmalı bladeinin ki rakip yerdeyken batır skilleriyle crit tutturma ihtimalin yüksek olsun.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: