· Sbot Destek Bölümü
sbot hakkında acıl yardımm
olucak gbı benzıyooo bakalım ne olcak ama ınsallah olurr yanıı :):)
olucak gbı benzıyooo bakalım ne olcak ama ınsallah olurr yanıı :):)
eve gıttıgımde denıcem ustaa bakalımm olcakmııı
usta bunun neresını yukseltıcemmm kordınatları gırıyorumm autowalk dıyorum olmuyooo assagıdan scrıp kaydeıyomm use scrıp dyomm kaydetııgım dosyaya tıklıyom gene olmuyoo