Icerige atla
Extraloob

sbot hakkında acıl yardımm

· 8 Yanıt · 3.4K görüntüleme
O
okantatar OP ⭐ 13y
#1
arkadaslarr sbot aldımm demınn ınternetten bakarakk ayarlarınııı yapdımm ama smdıı moblara ataga ayarladıgımda cahar sabıt bır yerde druyor moblara gezerek attack yapmıyooo sadece yanına gelen moblara saldıryorr yerınden kıpırdamıyoo sabıtt bı sekıllde duruyorr kıtlenmıs bı sekılde yere adımm atmıyoo acıll yardım edınn 😞 😞 😞
8 Yanıt
O
Onitsuka ⭐ 17y
#2
Trainplace den rangeyi yükselt
O
okantatar OP ⭐ 13y
#3
usta bunun neresını yukseltıcemmm kordınatları gırıyorumm autowalk dıyorum olmuyooo assagıdan scrıp kaydeıyomm use scrıp dyomm kaydetııgım dosyaya tıklıyom gene olmuyoo
O
Onitsuka ⭐ 17y
#4
x yz gir hepsini r yi de 50 yap
O
okantatar OP ⭐ 13y
#5
eve gıttıgımde denıcem ustaa bakalımm olcakmııı
Florensia
Florensia ⭐ 13y
#6
Olucak. Range 0 olduğu için sadece yanına moob gelince dalıyor. 50 yaparsan çevredeki mooblara dalacaktır.
O
okantatar OP ⭐ 13y
#7
olucak gbı benzıyooo bakalım ne olcak ama ınsallah olurr yanıı :):)
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#8
Önce autowalkı seç sonra koordinatları gir olmazsa training place 2yi seçip onu ayarla.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: