arkadaslarr sbot aldımm demınn ınternetten bakarakk ayarlarınııı yapdımm ama smdıı moblara ataga ayarladıgımda cahar sabıt bır yerde druyor moblara gezerek attack yapmıyooo sadece yanına gelen moblara saldıryorr yerınden kıpırdamıyoo sabıtt bı sekıllde duruyorr kıtlenmıs bı sekılde yere adımm atmıyoo acıll yardım edınn 😞 😞 😞
sbot hakkında acıl yardımm
· 8 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
Trainplace den rangeyi yükselt
x yz gir hepsini r yi de 50 yap
eve gıttıgımde denıcem ustaa bakalımm olcakmııı
Olucak. Range 0 olduğu için sadece yanına moob gelince dalıyor. 50 yaparsan çevredeki mooblara dalacaktır.
olucak gbı benzıyooo bakalım ne olcak ama ınsallah olurr yanıı :):)
Önce autowalkı seç sonra koordinatları gir olmazsa training place 2yi seçip onu ayarla.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap