doruQue´den Yepyeni bir fikir.. Full INT <Cold> bow[Resimli]
Denemek lazım aslında. Kafama yattı benim. şimdi birçok kişi cold statuslarının işlemeyecegini söyleyecekler... iNANMAYIN ! Yalannn! Yalan söylüyorsunn!! 😆 Bu yazıyı görünce aklıma A.R.O.G. geldi 😄...