10 yil once · Sbot Destek Bölümü WinLicense Hatası arkadaşlar bendede aynı hata çıktı ben yaptım çok basit yapımı winlicense yada buna benzer hatalarda sunu yapın olur wolfteamın ustune sagtık yapın ozelliklere gırın uyumluluk a gırıp su nu yapın bu p...