Sbot WinLicense hatası veriyor. Sbotu sildim ve tekrar rardan çıkarttım fakat düzelmedi.
- Resim Silinmiş.
WinLicense Hatası
· 7 Yanıt · 27K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
klasörü komple sil, sro içerisinde sbot diye yeni bir klasör oluştur, sbot 1.40a sürümünü indir masaüstünde rardan çıkart, sonra masa üstündekileri kes ve sbot klasörüne yapıştır bakalım sorun devam edecek mi ?
Gördüğüm kadarıyla Eset Nod32 kullanıyorsunuz.
Programın çalışmasını engeller, siz ilk önce nod32 yi devre dışı bırakın sonra botu tekrardan indirin ve o şekilde botu çalıştırmayı deneyin.
Bakalım aynı hatayoı verecek mi...
Programın çalışmasını engeller, siz ilk önce nod32 yi devre dışı bırakın sonra botu tekrardan indirin ve o şekilde botu çalıştırmayı deneyin.
Bakalım aynı hatayoı verecek mi...
Gördüğüm kadarıyla Eset Nod32 kullanıyorsunuz.
Programın çalışmasını engeller, siz ilk önce nod32 yi devre dışı bırakın sonra botu tekrardan indirin ve o şekilde botu çalıştırmayı deneyin.
Bakalım aynı hatayoı verecek mi...
WinLicence hatasını araştırdım ve taratması önerilmişti birine ve bende nod32 ile tarattım nod32 kullanmıyorum 😊 Silip tekrar kurma vb her şeyi denedim. Hiç biri işe yaramadı ve daha sonra sistem geri yükleme ile sorunu çözdüm. Teşekkürler 😊 Cevapta biraz geç oldu 😄
arkadaşlar bendede aynı hata çıktı ben yaptım çok basit yapımı winlicense yada buna benzer hatalarda sunu yapın olur wolfteamın ustune sagtık yapın ozelliklere gırın uyumluluk a gırıp su nu yapın bu programı asagıdakı uyumluluk moduyla çalıştır yazısının yanında kare bişeyvar karenın ıçıne tıklayıp windowsun bı surumu yazar sagtaraftada assagıya dogru bı ok var ona tıklayıp herhangıbı bır wındows surumu secin sectikten sonra en altta uygula ya basın sonra tamama tıklayın oyuna girin wolfteam pacht yuklemesı yapacak yaptıktan sonra kullanıcı adı sıfrenızı gırın oyunu rahatlıkla oynayabılırsınız gule gule oynayın not:eger wolfteam a gırınce patch yuklemesi yapmazssa oyun bılgılerınızı gırınce yıne aynı hata cıkıyorsa dedıklerımın aynısını yapın wındowsun baska bı surumune tıklayıp uygula tamam dıyın hayırlı olsun bu arada eger dedıgım olmassa lutfen kusuruma bakmayın kufur fılanda etmeyın bende oldugu icın belkı sızdede olur dıye yazdım iyi gunler dilerim
arkadaşlar bendede aynı hata çıktı ben yaptım çok basit yapımı winlicense yada buna benzer hatalarda sunu yapın olur wolfteamın ustune sagtık yapın ozelliklere gırın uyumluluk a gırıp su nu yapın bu programı asagıdakı uyumluluk moduyla çalıştır yazısının yanında kare bişeyvar karenın ıçıne tıklayıp windowsun bı surumu yazar sagtaraftada assagıya dogru bı ok var ona tıklayıp herhangıbı bır wındows surumu secin sectikten sonra en altta uygula ya basın sonra tamama tıklayın oyuna girin wolfteam pacht yuklemesı yapacak yaptıktan sonra kullanıcı adı sıfrenızı gırın oyunu rahatlıkla oynayabılırsınız gule gule oynayın not:eger wolfteam a gırınce patch yuklemesi yapmazssa oyun bılgılerınızı gırınce yıne aynı hata cıkıyorsa dedıklerımın aynısını yapın wındowsun baska bı surumune tıklayıp uygula tamam dıyın hayırlı olsun bu arada eger dedıgım olmassa lutfen kusuruma bakmayın kufur fılanda etmeyın bende oldugu icın belkı sızdede olur dıye yazdım iyi gunler dilerim
:buddha::buddha:
Yaralı styleKutsal BOK.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap