Yha beyler Yardım Bilgisayarımdaki Eski Sroyu Sildim Yeni Legend III kurdum Aam Server Underdoing atası Alıyorum Nasıl Çözücem Bu Hatayı!!
Legend III Kurdum Hala Underdoing Hatası Alıyorum!!!
· 3 Yanıt · 848 görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
kimse Yardım Etmicekmi
T
Tarantella
⭐ 19y
arkadaş da aynı problemi yaşıyor ama henüz bi çözüm bulamadı...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap