Icerige atla
Extraloob

Legend III Kurdum Hala Underdoing Hatası Alıyorum!!!

· 3 Yanıt · 848 görüntüleme
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#1
Yha beyler Yardım Bilgisayarımdaki Eski Sroyu Sildim Yeni Legend III kurdum Aam Server Underdoing atası Alıyorum Nasıl Çözücem Bu Hatayı!!
3 Yanıt
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#2
kimse Yardım Etmicekmi
T
Tarantella ⭐ 19y
#3
arkadaş da aynı problemi yaşıyor ama henüz bi çözüm bulamadı...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: