hata! hemen bakarmısınız
kendi başıma yaptım be offsonunda
kendi başıma yaptım be offsonunda
bıktım artık hiç cevap yok diğer konularımdada daha kimse yardım edemiyor
virüsüde sildik yi,ne aynı bea öfff yha extraloob adam gibi yardım edin ya benimde kotam var dünya şeyi indirip zaman kaybediorum elde var 00000000000000000000000000000000000 bi insanda cvp verilmiş d...
ya yenisini indirdim yine böle extra loobdayım ama daha hiç bir yararını göremedim boş yere yazıom bunları zaman kaybı agbotu bile başka siteden yaptım offf şimdi bi de ban yerik bunu dedik die ama öl...
aaa doru yaa 😄
kotayı geçtim çoktan tüh beee=(=(=(=(=(=(=(=(=(=((
4 ever bow wegame reklam oldu yasakmı bilmiyorum yasaksa özür dilerim wegame,com da force archer yazın GlamouR u izleyin ve Bow olun 😉 en iyi GlamouR ve martzz
90 Bow 90 Fire 90 Force 30 Light güzel olur. kesinlikle hepiniz marstan martzz a bakın sordum ve aynısını söyledi 👍 bende açtım tabi 😉
nick 0neShot
nick 0neShot
hemen geleyim ama force archer açtım daha 15 lv im 😄 ama hı
ama 15 dk walk script bekledi ama artık öyle değil sanırım
sağol
bana serienslerde 200 hp 200 mp small 1500 bolt ve atla gitsin 10 kit small alsın
yani açtığımda botu neye basacam ya lütfen 2 gündür cevap bulamıyorum
yani açtığımda botu neye basacam ya lütfen 2 gündür cevap bulamıyorum
şehirde start bot diyorum bot buff açıyor ve yürüyor ne oluyor anlamadım ne yapacağım şehirde walk scrit mi diyecem
TAMAM yazıyorum şimdi ben bu botu indirdim son sürümü elimde scrit maker v1.1 e shaibim scrit i oradan yapıyorum defaulta yapıştırıyorum ama bot şehrinde yani cnstantinople de ileriye ve girye doğru y...
konuları okumama rağmen bir çözüm bulamıyorum
HADİ AMA ÇATLAYACAM KENDİMDE YAPAMIYORUM