EXL ile 3.5 yıl :)
Harbi şaka maka 4 sene olmuş benimde yaw 😱
Harbi şaka maka 4 sene olmuş benimde yaw 😱
Kürkçü misali, giden geri geliyor.. 😗 şu yoruma güldüm cidden .. makara: Haklısın aslında ne demek istediğini anladım fakat bilmediğin şeyler var hacım ^^
İlk siteye üye olduğum tarihi günü gününe hatırlamıyorum ama jw desem ne vakit burda olduğumu anlarsınız zati^^ Titus, BaTTeRST, ****** hatırlıyormusun hacım bunları.. whiteangel Ayıpsın. daral: Bir ...
İlk siteye üye olduğum tarihi günü gününe hatırlamıyorum ama jw desem ne vakit burda olduğumu anlarsınız zati^^ Titus, BaTTeRST, Elaziglee hatırlıyormusun hacım bunları.. whiteangel
Değişmemeli.
Aynen hacım, benimde hala dün gibi aklımda ilk kayıt oldugum günler. Heyy gidi günler heyy. 🙏 🙏 21 temmuz zaten dün gibi bişey 😜 Hacım Lenneth 21 temmuz, Spyware 17 Mayıs 2007.
Aynen hacım, benimde hala dün gibi aklımda ilk kayıt oldugum günler. Heyy gidi günler heyy. 🙏 🙏
1757
Hacım çok kasma kendini, mart 15 de gidecek hepsi. Devil , flag , Pandora bunlar 15Martta gidiyor mu ? 🤔 Gidecek hacım, extra sabahtan beri bangır bangır bağırıyor felaket tellallı gibi gidecek diye...
ehuhe 1 kere vurdum ya yazık oldu çocuğun biri kesiyormuş zerkle arıyordum.%15 kala 1 tane vurdum bana yazdı lol. King adamın hali başka. 😎
Hacım çok kasma kendini, mart 15 de gidecek hepsi.
Ahahahaha 😆 :lollllllllllllllll<zzzzz
Yeahhh Caspian'a 2. bir vurgun yapıcaz inşallah, tabi önümüze reel NWO çıkmazsa 😁
Halil abinin nicki Majesty miydi yav :/ Caspian da öyle ^^
Level 21 😜 - Resim Silinmiş.
Güncel level larımız. 😗 - Resim Silinmiş.
Abi benim imza nolduı ?
Güncel leveller 😜 makara: makara: - Resim Silinmiş.
gz. 90+ fotları görürüz inşallah 😎 İnşallah hacım çok zevkli gidiyor nese: 🤘
Hugo boss.