- Resim Silinmiş.
Dreeside kaptım 170silke patladı ama olsun deger 🍺
Hızlı Başladık..4EverNWO!!
· 11 Replies · 1.3K views 0 reading
11 Replies
h.olsun bize yetişmeniz dileğiyle 😊
Yeahhh Caspian'a 2. bir vurgun yapıcaz inşallah, tabi önümüze reel NWO çıkmazsa 😁
Special thx to Flexi😜
hahha banditi size bırakırız ya o kadarda acımasız değliz:)
hahha banditi size bırakırız ya o kadarda acımasız değliz:)
Nwo Vurgun Yaparım SweetLord İsyanı Adı Altında. Onları 4EverNWO ceker Ordan Ver Elını Bandıt 🤤
h.o pt 4-5saat sürdü sonra herkez oyundan çıktı boşu boşuna masraf.. 🤘
h.o pt 4-5saat sürdü sonra herkez oyundan çıktı boşu boşuna masraf.. 🤘
🤘
Special thx to Flexihahha banditi size bırakırız ya o kadarda acımasız değliz:)
Nwo Vurgun Yaparım SweetLord İsyanı Adı Altında. Onları 4EverNWO ceker Ordan Ver Elını Bandıt 🤤
nwo hiç bir serverda kötü anılmamıştır 😎

X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
h.o 😊
Welcome 😎
Log in to write a reply.
Log In