Nostalji eşliğinde 8k :)
@1 Hayırlı olsun panpa, imzan güzeldi bea 🙄
@1 Hayırlı olsun panpa, imzan güzeldi bea 🙄
iyi geceler millet ❤️ İyi geceler hacım. 😘
Selam millet.
@1 anaokul terk. daral:
@emre Anlamadım len ne warrior'ı 😁 @Triptonic Epic FAIL +1
@Addicted, Guathema, wW Epic FAIL daral:
Herhangi bir yamukta, 95 Level nuker charımı vereceğime söz veriyorum. Gözün kapalı güvenebilirsin.
Bende gelebilirmiyim hcım ?
Ahahahahaha im kırar your ağız burun ahahahofdnhdfg 😆 😆 😆
Alayını tıkladım
Ohoooo hoo.. Git egypt set yap, honor kas bilmemne ıvır zıvır. Git Medu kes, git pvp felan yap hacım ne kasıyosunki kendini 😎 ☕
Char botta movia larda 😁
Evet ailem, abimin ve abim kadar yakın olan arkadaşımın bugün yaptığı kayıtı çok beğendik ve face e attık. Umarım sizlerde beğenirsiniz, boş durmayalım paylaşalım 😜 http://www.facebook.com/video/vid...
Evet ailem, abimin ve abim kadar yakın olan arkadaşımın bugün yaptığı kayıtı çok beğendik ve face e attık. Umarım sizlerde beğenirsiniz, boş durmayalım paylaşalım 😜 http://www.facebook.com/home.php#...
Kardeşim yarıda neden bittiğini sende biliyosun kimsede bot yoktu şimdi ciddi bende mbot var sende var . 🍺 Aynen hacım. Giriyoduk 3 kişi pt yapmaya çalışıyorduk daral: Yaz Rogue/Cleric 😎 Yada vazge...
Yokmu kimsecikler ?
Kardeşim yarıda neden bittiğini sende biliyosun kimsede bot yoktu şimdi ciddi bende mbot var sende var . 🍺 Aynen hacım. Giriyoduk 3 kişi pt yapmaya çalışıyorduk daral: Yaz Rogue/Cleric 😎
Eğer ciddi bişeyse, rogue/cleric olarak gelirim yine. ps: Mbot FTW. 🤘
Hacım, yine yarıda bitmeyecekse geleyim.
asdf