[Gaziantep 3 - 2 Galatasaray] Maç Sonu Yorumları !
Hiç beklemediğim bi skor. Beklerdimki antep saldırsın cimbom savunma yapmaya çalışsın. 1-1 biter dedim 3-2 oldu. Fakat hiç üzülmedim, aksine çok mutluyum. Seyir zevki harika olan bir maç izledik. Ante...