Sabit/Global/Duyuru Topic İstek
➡️ viewtopic.php?f=695&t=240756&hilit= Sabit olabilrmi?
➡️ viewtopic.php?f=695&t=240756&hilit= Sabit olabilrmi?
➡️ viewtopic.php?f=695&t=240756 done
tamam msnden yazıcam sana Galatasarayı da sen yapıyorsun değilmi ? 🤝
ong sp farm yapmamamın tek nedeni o 2. maddedir ^^ lv düsürmeye uğrasırken uyuyorum pc basında 😄 makara: makara:
Hacım ben 24/7 bota koyarım, gerisine karışmam kural bu. Charlar sürekli açık olacak ve downlevel olayını siz yapacaksınız. Çok şey istiyorsun bro. 😜 Hacım ne yapayım yani, evde olan işi gücü olmaya...
Hacım verdiğin örnek topicteki linki atarsan bana galatasaray'ı yaparım ben.
Takımlar 5 vs 5 maç atıyorlar. Sizin as kadronuz 6 kişi o yüzden birini yedek almak zorundasınız ^^ Hacım bu tüm kadro, ErcanDinsel yedek oyuncumuz 🍺
/Güncel. Görsel için ErcanDinsel ' e sonsuz teşekkürler. 🙏 ❤️
Bende kaçacağım birazdan, gn8 all 👋
Hi All^ Kitap okuyordum uyku bastırdı yahu cümleten iyi geceler 😴 👋 ❤️ 👋
Hacım ben 24/7 bota koyarım, gerisine karışmam kural bu. Charlar sürekli açık olacak ve downlevel olayını siz yapacaksınız.
➡️ viewtopic.php?f=904&t=240346 Bekleriz abi, deniyelim bir beğenirsek anlaşırız ^^
Heyya.
Staffı al, üzerindeki herşeyi boşalt sadece elixir, powder ve silah kalsın. yanına elixir acc ve düşük level bir aksesuar al. Janganda en kuytu yere git. İlk önce silaha lucky bas, ardından aksesuarı ...
5 - 5 - 5 - 5 😁 ps: Çok yazık oldu. 🙄
Sonraki günlerde de biz almıyoruz hacım 😘
Bu arada Jansett FC SPORT'da ha aynı anda 2 takımda bulunabiliyorsa problem yok 😆 😕
Sanırım dağılmamız gerekiyo bu noktada 😊 🤝 daral:
Kadromuza Jansett dahil olmuştur, hayırlı olsun 😘
Adaş gel hacım yamacıma 😜