Maç davetleri
Beyler işi olan yoksa, 5 i olan varsa gelsin maç atalım 😜
Beyler işi olan yoksa, 5 i olan varsa gelsin maç atalım 😜
pşt benıde yedeke alın haha :)) daral:
FC Elizabeths Kulüp Sayfası - Resim Silinmiş. /Kadromuz günceldir, bomba gibi geliyoruz 😎
takıma uyum sağlama aşamasındayım antrenman maçları benim açımdan gayet iyiydi. Bizim açımızdanda gayet iyiydi hacım 😎
CaN_KsK - FC Elizabeths 😎
hacım sizinle antrenmana çıkmak isterim (: yani zamanınız varsa bir görüşelim sınanmaya açığım. Tabiki hacım zamanımız var buyur gel pm ye ^^
hacım absürd olacak exl-haxball liginde yeni bir oyuncunun böyle sözler sarfetmesi ama ; A2 takımınız filan varsa oynamak isterim kısa sürede yükselip as takımda yer bulabileceğime inanıyorum kulüp y...
no sugar apple juice pls 😜 Afiyet olsun hacım. 🍺
Selam.
Hiç sanmam bırakacaklarını^^
Adamlar ciddi king.
Ahahaha tibet de tırt çıktı makara: makara: 😜 Gratziee hacım
Benide bi takıma taraftar falan olarak alın 😆 İyi kötü bi takımım olsun yedek medek olabilir fazla oynamayı sevmem ara sıra gelirim makara: FC Elizabeths seni bekler hacım 😎
Allah allahh. Niye böyle farklı tepkiler gelmiş anlamadım ben beğendim ama. 🙄 ps: Ama okadarda iddialı değil. cool2:
Gel hacım FC Elizabeths ile bir maç yap 😜
Ahsdghmjanf 😆 😆 😆
Gayet güzel bence hacım^^
Yeahh süper ^^ Hacım tarihler?
Rica ettim hacım, Guathema renk değiştiriyor sanki bukalemun misali 😜 🎭
@Lenneth 👍 😘