>>> Üstteki Hakkında Ne Düşünüyorsun? <<<
Yeniden ps user olmuş.^^
Yeniden ps user olmuş.^^
qwer
asdf
Post kasma işine kaldığı yerden devam ediyor.^^ 😜 xD
Bursa/Gemlik. 😜
Hiç öyle birini tanımadım.^^ Gamze.
Opera'dan şaşmam. 😎 🤘 xD
SweeTChieF götürür.^^ xD
Mirage olsun. xD
Hacı Jaw Jaw oyunu koyuyorsun şifresini koymuyorsun ne iş 😜 İnsanlık hali unutmuşum. 😜 Nasıl geçebildin mi sen onu de. 😆
Gece gece kalbime incekti ne yaptın off 😜 😆
Her ne kadar bazılarını sevmesemde,hepsinin öğretmenler günü kutlu olsun. ❤️
En son hali güzel oldu güzel 😎 O wallpaperin 1440*900 olanından var mı? 😆 😜
ya kusura bakmasın da çok saçma bir şey olmuş bu. :S Hayatta herşey saçma değil mi? 😜 yoo 😊 Mesela ilk yazdığın saçmaydı. 🍿 😉
ya kusura bakmasın da çok saçma bir şey olmuş bu. :S Hayatta herşey saçma değil mi? 😜
Nice xklara. 😜
Olmasın,farklı birşey olsun,şimdikide pert.^^ 😆 😜 sana da hiçbirşey beğendiremiyoruz 😈 😎
Olmasın,farklı birşey olsun,şimdikide pert.^^ 😆 😜
Fener`lilere sesleniyorum ; artik buraya gelip yok boyle yok soyle demeyin bu sadece tartisma konusu olacaktir. Adamlar cikip sahaya 3 gol attilar(simdilik) , bize bu dakikadan sonra susup , tebrik e...
- Resim Silinmiş. Bu güzelmiş.^^ 😆 😈 Başarılar. 🍺 👍