2009'un Enleri xD
Ya en azından glob. modlardan kimin olacağı belli şimdi siz tartışın 🙏
Ya en azından glob. modlardan kimin olacağı belli şimdi siz tartışın 🙏
asdf
Satranç. 😎
😎 ❤️
Gemlik loby. 😎
Yeni imza yapmış.^^
Hepsi bi yana road runner bi yana. 🤘 😜 Zibidi ever. 🤘 😆 😎
Grip aşısı için soyunmaya ne gerek var. 😆 😈 Wücudu sergiliyor 😆 Spoiler http://www.youtube.com/watch?v=4Gwy4Qux3dY 😆 😆
Grip aşısı için soyunmaya ne gerek var. 😆 😈
İmza.
Gönlüm BJK'den yana.
Bir Gemlik'li daha. 😜 Olumsuz.
Herkesin Kadir Gecesi mübarek olsun. ❤️
çok kötü ya yazık (: 😆 😈
Yarın öğlen gibi açarım o zaman. 😘 🍺
69 lv e kadar işkence gibi gelebilir,sonrasında wizzartlar kaçsın. 😎
Tek kişi mi kullanıyor bunu? Bilmiyorum. 🙄 😆
Bu kg olayı nedir? Ücretli olunca böyle bir sistem getirmişler sanırım. 🤔
Yoksa eksik birşey açıyorum puplicte.^^
Hiç düzelmedi ki.