Icerige atla
Extraloob

Bow charıma wizart ks leri

· 11 Yanıt · 1.9K görüntüleme
A
Asprin OP ⭐ 18y
#1
Helios server ında bow char açtım 44 lvl oldu. Aslında asıl carımı bununla kasıcam ama pvl charım da işe yarasın diye bow da karar kıldım. Maonglarda kasıyorum şuan ve heryer wizart dolu benim 1700 vurduğum moba adamlar 4500 çakıyo ne gold alabiliyorum ne de item bow un damage sorunu devam edecek mi yoksa belli bir lvl de düzelecek mi? Yoksa charı silip wizart açıcam bıktım deli oldum valla
11 Yanıt
V
Velocia ⭐ 17y
#2
Tek atarsın ve tek yersin ^^
X
Xplosive ⭐ 17y
#3
Plvl charı istiyorsan wizard iyidir tabi. Bow da iyidir lakin çok daha yüksek lvl olması lazım.
J
JawBreaker ⭐ 18y
#4
69 lv e kadar işkence gibi gelebilir,sonrasında wizzartlar kaçsın. 😎
A
Asprin OP ⭐ 18y
#5
Benim charım hem pvl yapabilsin hemde kullanışlı sağlam bişey olsun o kadar para harcadığıma değsin istediğim için bow açtım. Sonuçta 100 lvl yapıcam bow charımı sonra warrior/rogue sp li düşünüyorum. Lakin bu wizartlar delirtti beni ya ne gold toplayabiliyorum ne de pre görevi belli bi lvlde damage sorunu düzelmeyecekse şimdiden siliyim. Düzelecekse sabırla devam edeyim bow chardan anlayanlar tavsiyede bulunsun lütfen karar aşamasındayım şuan
M
#6
maximum 70 e kadar zorluk çekersin sonrasında çok zevkli oluyor kendimden biliyorum 1 lvlden beri kastım çarımı süper olur bence sabırla kasmaya devam et
H
hell_king ⭐ 17y
#7
😊
M
moonwalker ⭐ 17y
#8
70max ordan yukari kacmaya delika rasin yaw gizli slotlar var orlarda kas
Y
Yukie ⭐ 19y
#9
evet wizardlar,warriorlar ve cleric skilleri oyunda dengesizlik yapıyor. En gözle görüleni ise wizardlar oldu. Heryerde herkese KS yapmaları, Uniq kesmeleri, pvp lerde tek atması(büyük ihtimal) vede en kolay ölen build olmaları vede en rahat taxi yapmaları nedeni ile artık SRO camiasının büyük bir kısmı Wizard oldu çıktı. Oyununda suyu çıktı....
F
#10
bow da yüksek damage için 76+ olmalısın (bence) ama wizard daha iyi bi tercih (plvl için)
B
BamsLowe ⭐ 17y
#11
Wizard la sadece Taxi yaparsın.. Bow 76 dan sonra king oluyo.. 100 lw bowum war.. Bowdan wazqeçemem ben.. Tabi son karar senn..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: