1K Post ^^
Hayırlı olsun diyelim bizim de postumuz artsın 😜
Hayırlı olsun diyelim bizim de postumuz artsın 😜
asdf
Hadi gözün aydın ^^ Randers - Herfolge : 2-1 [MS]
Oynatılsa da üzerindeki ölü toprağı atsa... Hem fener hem de milli takım için iyi bir kazanç olur
Sürekli gelişmekte ve büyümekte olan bir ülke 🙄 Düşündürücü...
BFC uygundur ^^
asdf
🙏 Ps: Helal olsun 😜
Gelsin bakalım ^^
Hep kibarca ''Başvurunuz yönetimimiz tarafından reddedilmiştir'' diyorum anlamıyor 😆 Birazdan uyarı mesajını gönderirim ama uymazsa 1 gün değil temelli banlarım 😆
asdf
Aynen ya oyuncak gibi oynadı Makakula rakiple 😆
Hacım bu haber ne böyle milatlık 😆
Artık sadece XO'nun parfüm reklamlarında görürüz kendisini 😜
Daha çok şey olur bu ligde , illa bir yerde takılacaktı bu takım bu maça denk geldi 😎
Özür falan iyi hoşta giden 3 puan oldu be nobre 🙄
Olumsuz
Es es haketti ve aldı maçı . Maç öncesi stadın önünde maximus dağıttılar kutularca kanımca onun etkisi olsa gerek 😆 😜
Kamil 3te 0 çekti 😆 😜
En sevilen ve en karizmatik asistanda önde gidiyorum son oylamalarda hile hurda olmazsa o ikisi benimdir 😎