Behçet 2 ^^ - İddaa Uğur Böceğim Josephine^^
loooool güle güle harca hacım 😘
loooool güle güle harca hacım 😘
Bende gs ye 2-3 gol dedim yattık xD halbuki süper banko yapmıştım 😜 Barca 2 , bordeaux 2 , arsenal 2 idi kupon misli girmiştik xD Gs maçından yattı tabi 😜
Kimseye hediye almayı düşünmüyorum şahsen 😎 PS: Cihannn bana ne alacaksın lemmmm 😜 😈 3 ün 1 ini alıyorum hacım sana aha buyur ; 😈 😆 😁
adam ne yapsın alıştı her mevsim ıp olmaya şimdi öyle down mu olurum equal mı giderim düşünüyor ahahaha hayali de ıp ıp 😜 😜 😈
25 Ocak-8 Şubat WTF? 13 gün, hiç yapmasalar daha iyi -.- Her sene 1 ay mı yapıyordunuz ki yarıyıl tatilini 😆
Okul iyidir candır ne yapacaksınız ki tatili yahuuu 😈 😜
Silkroad oynamıyorum bırakalı epey oldu ama bende Esesli sayılırım 😜
Kimseye hediye almayı düşünmüyorum şahsen 😎 PS: Cihannn bana ne alacaksın lemmmm 😜 😈
thx bro 😘 ❤️ Ps : 😈
asdf
Bro bu hafta ıp ve up show yaptın. 😆 Yahu ne yapayım öyle gerekti bir tanesi de çıkıp tamamını sıraya koymadı ki şunların 😆
SS varya nasıl da geliyor ahahahaa welcome bro ^^ puahahaha 😈
up 🙄 😜
😆
asdf
ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp 😈 😜 😎
Hamza hani bro yeni nargile foton felan yokmu 😜 😆 Şimdi yok ama bro inş yanına geldiğimde seninle bir fotomu koyacağım ve herkes senin de yüzünü görecek !! 😈 😜 beni görde fotoğrafı sonra koyarsın...
Hamza hani bro yeni nargile foton felan yokmu 😜 😆 Şimdi yok ama bro inş yanına geldiğimde seninle bir fotomu koyacağım ve herkes senin de yüzünü görecek !! 😈 😜 beni görde fotoğrafı sonra koyarsın...
Hamza hani bro yeni nargile foton felan yokmu 😜 😆 Şimdi yok ama bro inş yanına geldiğimde seninle bir fotomu koyacağım ve herkes senin de yüzünü görecek !! 😈 😜 beni görde fotoğrafı sonra koyarsın...
ohanness çözüm basit bunların rütbeleri alırız geldikleri zaman glob olarak başlatırız ahahahaa 😜 😆 😈 Benim acilen bu asistanlıktan zUPlamam lazım o vakit 😜