Enteresan bir grup xD xD
642 😎
642 😎
ule party başlamıştır diye koptum geldim net cafeye 😜 ama action başlamamış 😈 muhahaha hamza nerede kaldı diyordum bende 😈 😈 Ps: Birazdan çıkacağım bro mesajla bilgilendir beni 😜
🤤
asdf
ule party başlamıştır diye koptum geldim net cafeye 😜 ama action başlamamış 😈
Yahu ben lafı ortaya attım isteyen üstüne alınsın 😜 Ps: Engin sonuçta ben söz dinleyen değil sözümü dinleten olacağım 😎 Ps2: Kuzu hiç sana dokundurur muyum xD
Rahat bırakın hamzamı 😜 SS öncesi kıskaca aldık hamzayı herkes allah ne verdiyse ^^ 😈 Höst uleyn ne oluyor 😈 Siz önce üniformanızdan kurtulunda gelin 😎
Hamza Msn'e giremez ki 😆 😈 😈 Rahat bırakın hamzamı 😜 Aslanım beee 🤘
Yahu şu an benim olduğum pc de siz olsanız katil olursunuz ne ebuddy si yahu : 😈
Ip ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp PS: Heyecan dorukta 😜 😈 Hamza orda durum suan nasil bize anlatirmisin 😜 Ps:msn gelsene 😁 Okulda msn yok be bro nasıl geleyim 🙄
Hatta belki şirineyi bile. 😈 😆 puahahah 😁
Hatta belki şirineyi bile. 😈 😆 puahahah 😁
Ip ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp ıp PS: Heyecan dorukta 😜 😈
Bendeki de şans yaa 😜 11 gibi yurtta olmam lazım bu da SS'i kaçıracağım anlamına geliyor 😈
😆 😈
asdf
olumsuz
Öss de falan çıkmıyor bunlar 😆 Yani çıkmıyordu geçen seneye kadar boşver sen bunları 😈
asdf
😁