Ip ve port
c9 werio Crying or Very sad
c9 werio Crying or Very sad
benden ip beklemeyın bundan sora ip verdım bir sürü kişi oyuna girdi 2 kişi saol dedi gerisi ip gidince yazıor yeni ip varmı die şuanlık ipe gerek yok detective adam ne demiş sen ne diosun bi kendine...
eet patladı dc werio
IP:202.134.80.34 Port:1010 user pw:632 deneyin:D o ip ile girmeden dc oluosun
slm arkadaşlar bir kaç gündür yoktum.durum nedir son ip hangisi acaba?
güzel ssler
neyse boşverin ya olmucak galiba en iisi ts yerine cs de takılalım
wow süperim oyuna girdim 1 edimmu kestim item düşürdüm itemi aldım ve dc yedim Mr. Green Zuhahahha Mr. Green
ya şu ts işini bilenler bize de anlatsın pls :?!!!
ya şunları saçma saçma programlar waya sitelerden çevirmeyin.adam hera da kendine cleric/tank filan arıorum demiş
şu team speak olayını bilen warsa anlatsın lütfen bi arkadaş bu konu altında wermişti ama o kadar çok topic war ki kayboldu
ip: 203.98.175.13 port: 8080 id : aas pw: aas buda yarım yamalak çalışıyor santam aslında sabit bi konu olsa süper olcak bunlarla ilgili hepsini takip edemios yarım yamalak mı tek attım o ip ile ben
adamın keyfini beklemek zorundasın maalesef yapcak bi şeyin yok.ayrıca çok gereksiz bi konu olmuş Exclamation
yui de msnini açmıo ki kardeşim.insan bi msn açar.
211.189.88.20 PORT:600 PW: 33 ID: cs
Uf ya ilk başta niye botu çalıştırıp girmedim ki?Ben böyle işin.Arkadaşlar biri yuiye msnden pm atsın belki değişmiştir ip.Bende offline görünüyo. yok bn attım bi değişiklik yok
ganiganisen hangi ip ile girdin?
ben de giremiorum o son ip we portla undergoing werio undergoing verdiği zman kapat ve devamlı Run Socksified demeye devam ett 5 - 6 kere denemeden sonra launcher açılıo .. ve start menüsü gelio .. t...
şimdi dc yersin merak etme Mr. Green +1 Mr. Green Wink
ben de giremiorum o son ip we portla undergoing werio