Ksro üyelik alımı, indirme, giriş vs. (Resimli Anlatım!!!!!!
peki bunda ban yeme riski war mı ??? bi de auto pot yoksa ecsro gibi program mı kullanıosun???
peki bunda ban yeme riski war mı ??? bi de auto pot yoksa ecsro gibi program mı kullanıosun???
Benim Ekran Kartı:128 Ram:512 mb ama takılmıo 😄 bn bi ara onboard ekran kartıyla oynuodum yani 64 le 😄 ona rağmen takılmıodu fakat bazı yerler beyaz gözüküodu 😆
+ larını yazarsanız millet ona göre indirir.mesela versiyon 3 demişsin öncekilerden farkı nedir?
avrupa gelince hiç giremeyiz heralde
bunu senin tasarladığına inanmıyorum çünkü noktasına hatta virgülüne kadar bi yazı bi yazıya benzeyemez.tşkkür konusuna gelince ben alıntı olduguna inandıgım için etmiyorum
bnde sürekli denerken oyunu kapatıp yeniden açıo tam çara gircekken kapattı uyuz oldum.kapatmaması için ne yapmam lasım?
Bu Konu Daha Önceden ''Arnildcivardagezer'' Tarafından Verilmişti..Ama Henüz Konuda '' Alıntıdır '' Yazısını Göremiyorum...Bir An Önce Ekle Bence..Ayrıca Verdiğin Bu Ayarlarla Her Defasında Oyuna Gir...
oldu gerçekten çok teşekkürler
teşekkürler saol hemen deniyorum
türk telekoma şikayette bulun düzeltiyolar bana da olmuştu 36 gb gösteriodu
bana da lazım kaldıysa lütfen yollar mısın?
bana da yollayabilir misin fazla warsa her şey hazır char yok elimde sadece
bana da lazım arkadaşlar
bana da lazım arkadaşlar
oha bu forumun saati bi saat geri kalmış hacı özür dilerim pardon 😳
site açılmadı hala
pardon
hacu nasıl yaptın ya helal walla.ben de gelirim beni de bekleyin. Very Happy
repair filan yapıyo mu peki?
Yha bunlar bNce Bu şekilde Bizden o ödedikleri 15.000$ ı Çıkarıyorlar..PArayı tamamladıktan sonra tekrar açarlar oyunu gibime geliyor.. Sitemize saldırı fln yapıldı dioalr ama bnce herşeyi bunlar tas...