sbot bankayı düzenlemiyor
evet dediğiniz gibiydi ayarı zaten.izledim botu üst üste koydu tabletleri.
evet dediğiniz gibiydi ayarı zaten.izledim botu üst üste koydu tabletleri.
anladım teşekkür ederim.mesela ben bütün itemleri bankaya koymasını istiyorum ama o kadar çok item var ki hepsini nasıl seçelim.tek tek seçmek mi lazım?
artık öyle bir özellik yok sbotta
nasıl yapabilirim onu mümkünse resimli anlatabilir misiniz
hacım botda save settings deyince ayarları sbot klasöründeki bot config e kaydediyo. O bot config dosyasını silersen ayarları hep tekrardan yaparsın. Bi de sbotu her girdiğinde silip rardan tekrar çı...
hacım botda save settings deyince ayarları sbot klasöründeki bot config e kaydediyo. O bot config dosyasını silersen ayarları hep tekrardan yaparsın. Bi de sbotu her girdiğinde silip rardan tekrar çı...
save settings demen gerekiyor diyorum,yaptığım her ayardan sonra bu butona basıyorum