merhaba.botun ayarlarını yapıp kasmaya bırakıyorum,sonra botu kapatıp tekrar girdiğimde bütün ayarlar sıfırlanmış oluyor,tekrardan ayarlamak zorunda kalıyorum.nasıl her zaman kayıtlı olacak şekilde yapabilirim?
ayarlar kaydolmuyor!!!
· 7 Yanıt · 5.0K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
save settings demen gerekiyor
diyorum,yaptığım her ayardan sonra bu butona basıyorum
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
hacım botda save settings deyince ayarları sbot klasöründeki bot config e kaydediyo. O bot config dosyasını silersen ayarları hep tekrardan yaparsın. Bi de sbotu her girdiğinde silip rardan tekrar çıkartıyorsan da olabilir. Her ihtimale karşı ayarları yapınca bot config dosyasını sakla bi yere her girdiğinde bot klasörünün içine tekrar at. Sadece training placeyi ayarlaman gerekir.
hacım botda save settings deyince ayarları sbot klasöründeki bot config e kaydediyo. O bot config dosyasını silersen ayarları hep tekrardan yaparsın. Bi de sbotu her girdiğinde silip rardan tekrar çıkartıyorsan da olabilir. Her ihtimale karşı ayarları yapınca bot config dosyasını sakla bi yere her girdiğinde bot klasörünün içine tekrar at. Sadece training placeyi ayarlaman gerekir.
hayır dosya silmiyorum.bot winrar dosyası olarak kayıtlı,bota her girişimde winrarı açıyorum bota tıklıyorum öyle giriyorum.
hacım botda save settings deyince ayarları sbot klasöründeki bot config e kaydediyo. O bot config dosyasını silersen ayarları hep tekrardan yaparsın. Bi de sbotu her girdiğinde silip rardan tekrar çıkartıyorsan da olabilir. Her ihtimale karşı ayarları yapınca bot config dosyasını sakla bi yere her girdiğinde bot klasörünün içine tekrar at. Sadece training placeyi ayarlaman gerekir.
hayır dosya silmiyorum.bot winrar dosyası olarak kayıtlı,bota her girişimde winrarı açıyorum bota tıklıyorum öyle giriyorum.
daral: Rardan Klasor e cıkar. Klasor Uzerınden Kullan.
hacım botda save settings deyince ayarları sbot klasöründeki bot config e kaydediyo. O bot config dosyasını silersen ayarları hep tekrardan yaparsın. Bi de sbotu her girdiğinde silip rardan tekrar çıkartıyorsan da olabilir. Her ihtimale karşı ayarları yapınca bot config dosyasını sakla bi yere her girdiğinde bot klasörünün içine tekrar at. Sadece training placeyi ayarlaman gerekir.
hayır dosya silmiyorum.bot winrar dosyası olarak kayıtlı,bota her girişimde winrarı açıyorum bota tıklıyorum öyle giriyorum.
daral: Rardan Klasor e cıkar. Klasor Uzerınden Kullan.
tamam öyle yaptım.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap