TBOT Rezaleti Paranızı boşa harcamayın!!!
yetkililerle konuştum çözecez diyorlar ya bakalım.ne zaman çözecekler.vista arayüzü atmadım.
yetkililerle konuştum çözecez diyorlar ya bakalım.ne zaman çözecekler.vista arayüzü atmadım.
dc değil zaten şehirde alışveriiş yaparken oyun kapanıyor.ne yatıysam nafile.gene kapanıyor oyun.
bide directx i güncelleyeyim bakalım düzelir inşallah.ekran kartı driver ı en son zaten.xp de güncel lisanslı Very Happy
evet ne zaman msn den yazsam kesın cvp geldi bazen gecıkıyor o kadar ayrıca 512 ram ve 128 ekran kartın var oyun zaten min.512 ram istiyo sorun senın donanımında git ram al kurtul bug felan yok 512 r...
arkadaşlar no dc kullanmıyorum.pk2 de yok.adamlarla bizim saatle sabahın 6 sında online iken konuştum.o zaman id mi değiştirttim.ayrıca hata kodununuda ekledim ilk mesajıma.
ne ban i göstermelik banliyorlar.2 yıldır girmeyen adamları banliyolardır allah bilir.ben altın alıyorum.altın aldığım adamlarda premium olmamasına rağmen.2dk sonra giriyorlar oyuna.ben 1 saat deneyip...
yani demek istediğim genel soruna karşı adamların sallamaması.kimse ilgilenmiyor.online destekte adamla konşuyorum.bi baktım offline a aldı.
joymax ekmek teknesini banlarmıi hiç???
pc özellikleri AMD 4200 x2 2048 ddr2 kingston 667mhz ram galaxy 8600gt ekran kartı 250gb samsung hdd hocam sistem oyunu oynatacak kadar iyi.bot ta sorun var.ayrıca isrobot il 78lvl kastım.hiç problem ...
adamlara mail attım.kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum diye.değiştirirler inşallah.
iyi de amma saçma benim 4-5 tane hesabım var.isrobot kullanıyordum buna geçeyim dedim pişman oldum valla.amma salak iş
süpersin üstad çok teşekkürler.isrobot kullandım onda client falan değiştirmek gerekiyordu.o yüzden sorayım dedim.çok sağol 😊
paypal la alınıyor.ben aldım daha kart bilgileri gelmedi.işi çok ağırdan alıyorlar aldığıma alacağıma bin pişman aldım.bi kart alımı2 gün sürer mi
arkadaş ne biçim oyun bu.server dün açıldı bugün ağzına kadar dolu.ne biçim serverlar bunlar
çok ağır.benim 69lvl 2handed var.ben 1 tane vurana kadar adamlar donduruyor skill i bozuyor.işimiz zor valla.oynarkende sürekli ks ye maruz kalırsınız okçular nukerler uzaktan çakar sinir olursunuz bi...
an altta bolt seçeneği var dikkatli bak göreceksin extraokk