· Sbot AutoLogin [ AntiCaptcha ]
SBOT AUTOLOGIN REHBERi [ TÜRKÇE ]
arkadaslar ben herseyi rehbere gore yapıyorum fakat sectigim carı işaretleyip bot baslamıyor .sebebi ne olabilir ?
arkadaslar ben herseyi rehbere gore yapıyorum fakat sectigim carı işaretleyip bot baslamıyor .sebebi ne olabilir ?
nasıl çalıstırdıgını anlatırsan sevinirim ben o kadar ugrastım hala calıstıramadım