Van Helsing ve XBOW
tospa van diye nick açmayacağız char açacağız xbow olacak nick'i seçeriz artık 😜
tospa van diye nick açmayacağız char açacağız xbow olacak nick'i seçeriz artık 😜
bir galatasaraylı olarak gidişata baktığımda ve mantıklı düşündüğümde beşiktaş diyorum. 👍
Her zaman galatasaray. 😊 bence de ihihihiiii 😁
Gs bu bjk'yı yer 😜 Q7 sakat değılmıydı ya Sakat sakat mı bu maça mı saklandı, çünki bugün idmanlara başlamış 💃
- Resim Silinmiş. - Resim Silinmiş. bunlar harikaymış alınası ayakkabılardır 😎
Mantık olarak Beşiktaş alır kalbimde Beşiktaş'ın almasından yana Forzaaaaaaaaaa Q7 🤘
filmin adı neymiş merak ettim şimdi 😜
Berbat ötesi 🎭 senin imza süppoo ama 😘 🍺 ❤️
Hoşgeldin az sonraki boşlugumda d.mod 'luga atayacam seni 😆 😁 😈 😆
lol
işte bu yaaa üni yıllarımdan bir foto arıyorum arşivimden bakayım nese: 🙏
Benim laan 😆 Mevzu patlar burda. summer4: nese:
asdf
Yerim sizi canlarım çok güzel muhabbetiniz var bayılıyorum size 😘 ❤️ bir fıkra nereye geldi üni yıllarda işte fıkra makinasıydım şimdi aklıma bile gelmiyor hoş fıkra için ortam da olması lazım 😁
neyse o gelsin baksın bakalım neymiş olay makara:
hadi bakalım öyle olsun sen şimdi para vermeye devam et 😜
beyler bende body i bırakıp kick boksa başlıyacam bu arkadaş boksörmü videonu verirmisin lütfen bi izleyem. kick boks yalan direk boks yapacaksın kuzum, sitede araştır bulursun boksör bu arkadaşımız ...
aralarında ne fark var hacım ?
kapandı oyun.
asya bana hep uzaktır ben asyanın porno filmlerini bile sevmiyorum hatunları ıvgyy vıyyy diye inliyorlar sevemedim gitti makara: almanca rulezzzzzzzzzzzz 😜