Avril Fan Club
uuuuu bu topic çok karışır ben kaçtım santam Twisted Evil koş avril koşşş Very Happy
uuuuu bu topic çok karışır ben kaçtım santam Twisted Evil koş avril koşşş Very Happy
fotoğraf çok tatlı keşke diyaframı açıp çekseydin çok daha tatlı olurdu arka plan bulanık olurdu Wink
nasıl yani öm mi hangi mesajların 2.3. sayfası browser değiştir dene. opera - firefox - ie
canımsın güzelim ne demek sen her zaman gönlümüzdesin bölüm senin sorgusuz sualsiz santam derslerinde başarılar dilerim umarım hepsinden AA alırsın ihihihih Twisted Evil
canımsın güzelim ne demek sen her zaman gönlümüzdesin bölüm senin sorgusuz sualsiz santam derslerinde başarılar dilerim umarım hepsinden AA alırsın ihihihih Twisted Evil
Olumlu.
Olumlu. ben istedim göndermesini bilgileri elimizde bulunsun benden onay çıktı ps bölümüne kahvekeyfi güven konusuna gelince bence güvenmiyorum ama başına gelmedik kalmadı halen aramızda art niyetini...
Olumsuz. devamlı offline birisi.
simdilik devam etsin o zaman 1 hafta zaman taniyalim bun bence Rolling Eyes güzel yorum +1907 santam
Olumsuz. güzel çalışma lee Wink
Olumlu.
Olumlu.
d.mod süresi aslında 1-2 ay ama bu sefer böyle yapalım bakalım mod açığımız var bölümlere özel.
sefalete bak ben anlatamıyorum ya da heyecanla dinlemiyorsunuz 7v1 diyorum güzellerim 6v2 demiyorum capişşş Twisted Evil Mr. Green tek merak ettiğim birşey var ben sizleri dağıtınca cidden ne yüzle du...
bu hafta pagerank düzenlenmesi var 0'dan 3.47 yani 3veya4 gelecek hızla ilerliyoruz extrabeer şu index atmayı öğrenmek lazım google index atmıyor deliriyorum.
sen pc de sakla bir tane folder lock programı kur yedek dosyalarını bir klasore at ve bu program ile kilitle Wink
bot satıcısı bunları yapamazken biz nasıl yapalım ki ama konu üzerinde konuşulabilir bot bir ip den çalıştırılırmı denene bilir Rolling Eyes
Konuyu Yanlış Yere Açmışsın
Azuhahahuahahaha,muahauhahaaha... Dur ben FileZilla yi kurayim sen islemleri yap hacim... Mr. Green Twisted Evil Mr. Green Laughing
Bu da Okan a kapak olsun... Bu topici gormemezlikten geleceginden eminim... Okan... Ya pipini kesip banner yapacaksin... Ya da karsimiza cikacaksin yarin aksam... Cool