asdf
asdf
asdf
asdf
tebrikler umarım bu başarının sürekliliğini sağlarsınız extrabeer
Olumlu.
güzel ss ler teşekkürler extraokk
çok titiz ve düzenli birisiyimdir philips marka köpük ile devamlı temizlerim parçaları kasa içi ve dışı olsun cillop gibidir Wink
ya arklarım cpu fanım acayip derecede ses çıkarıyor. kablo falanda temas etmiyo komprasörle yeni temizledim.. neden acaba intel celeron D 3,06 3,06 Mhz. nasıl düzeltebilirim. fan değişcekse kaça mal ...
sticky pls done. Ps : senin sticky istemene gerek yok uygun gördüklerimizi yapıyoruz zati hoş arada hatırlatmanın da zararı yok aslında Razz
avatar : 1 imza : 1 üzgünüm ama benim bakış açımdan böyle gözüküyor popcorn
686
yok hacım avril ne anlar +8 den avrile ver +7'yi sana +0 yapsın Twisted Evil hacım ellerine sağlık da bu anlamadığım avril ile ilgilimi kendin mi bastın nedir bu crossbow ların +8 olması olayı santam...
so-ok'a bir teklif yapsam bir gün boyunca benle takılırmı düşünsenize siz bir sawaşı kazanınca so-ok 24 saat yanınızda geziyormuş Mr. Green
kotalı internet kullanıcıları ttnet sayfasından aylık kotasını görebiliyor, ayrıca aşırı oyun ve film download etmiyorsanız kotayı geçemezsiniz Wink
harikasın güzelim sen ellerine sağlık mucX.
hacım çok tatlı yazıyorsun bee cidden yazılarının peşindeyim hepsine de cevap yetiştiriyorum senin kadar güzel olmasa da takibindeyim.com mucX
güzel bir ss extralOOb yazdırmak lazım oraya santam
wuhahaha 😊 ya turk zekasina hayranim extraloob bu kadar SIK hacim demezki 😊 aslinda aglanacak bir halleri var bir nevi amacsizca hacklemek yada kendilerini tatmin etmek icin kullandiklari yontem co...
helal olsun güzelim bütün sayfaları okuduysan tebrikler mucX happy xmas canım hoşgeldin bu arada santam
bu bushido oasis den sparta ya geçen ekip mi detective
bu bushido oasis den sparta ya geçen ekip mi detective