Öneri..^^
hayırlı olsun, Fahri Başkan olarak beni eklemeyi unutmuşsun Cool
hayırlı olsun, Fahri Başkan olarak beni eklemeyi unutmuşsun Cool
umarım alırsın ve globalleri sallarsın iyi niyetin ve düşüncen için çok teşekkür ediyorum atmasan bile atmış kadar oldun merci canım merci mucX
umarım alırsın ve globalleri sallarsın iyi niyetin ve düşüncen için çok teşekkür ediyorum atmasan bile atmış kadar oldun merci canım merci mucX
umarım alırsın ve globalleri sallarsın iyi niyetin ve düşüncen için çok teşekkür ediyorum atmasan bile atmış kadar oldun merci canım merci mucX
hayırlı uğurlu olsun katılımcılara başarılar dilerim Fahri Başkan olarak beni eklemeyi unutmuşsun Cool
mod işlemleri için lütfen jesus ile matap olun ona sorun cidden mod olayı çok karıştı en düzgününü o biliyor Wink wahh adama bak yahu saldi yine herkesi ustume... Mr. Green Bana ugramasin kimse extra...
firefox kullanın hem daha hızlı hem free hemde ie yi çok çok geçmiş bir browserdır.
orijinal client ve isro bot zati sitemizde linkleri mevcut rapide gerek yok Wink 1 gün banlandın.
ps user bölümüne aç mesajı bir glob.a söyle global mesaj yapsın. güzel süslü püslü bir mesaj aç ama bizim yarışma topiclerini incele ona göre güzel olsun Wink
ok extraokk
ciddi anlamda takip edebileceksen ve gerekli herşeyi sen organize edeceksen ve ben bir aksaklıkta sana yardımcı oldugumda dediklerimi harfiyen yerine getireceksen aç bir mesaj çocuklar mesajı da globa...
cache sorunu yaşıyorsunuz ie de cache temizlii yaparsanız geçer hiç olmadı zati ie devri kapandığı için firefox kullanmanızı tavsiye ederim sorunsuzca çalışıyor sitemiz Wink
ie de ayarlarını yaparsan options dan sorun kalmaz cache temizliği lazım veya firefox indir kur sorunsuzca çalışır Wink
şahıs 7 gün banlandı ve topicler çöpe atıldı kahvekeyfi
7 gün banlanmıştır.
bazen net hızın düşer resimleri upload ettiğin siteden resimleri okuyamaz ve göremeyebilirsin ama şu anda bir sorun yok bende herşeyi görüyorum gayet sorunsuz extraokk
Olumsuz.
ulan baglansın hepinize benden bira extrabeer extrabeer 6 tane Corona marka bira istiyorum canımcım adresimi pm ile yazarım Twisted Evil Mr. Green santam extrabeer hmm biraz tuzlu oldu ama idare ediv...
mod işlemleri için lütfen jesus ile matap olun ona sorun cidden mod olayı çok karıştı en düzgününü o biliyor Wink wahh adama bak yahu saldi yine herkesi ustume... Mr. Green Bana ugramasin kimse extra...
ok halledildi.