Daha fazlası siyasete girer.Yoksa yazacak çok şeyim var.
Haksızsın demiyorum. O partinin parlementoda olmasını ben de istemem. Atsınlar o partiyi meclisten. Ben bunun olabilirliğini kasdetmedim.
Sadece bu iş yapılırsa ülkede vatandaşlardan gelecek tepkiyi de düşünmek gerekir. İsyan çıkarırlar. 😄
Zaten şuan yaptıkları yetiyor...