Icerige atla
Extraloob

Yine bir dejavu ^^

· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#1
Yine denk geldim şu lanet videoya..yine beni yıllar öncesine attı yine knight indiresim geldi xP 2 kez şu lanet video yüzünden KO indirdim ikisindede girer girmez hevesim bitti sildim şimdi tekrar indiresim,girip dolaşıp çıkasım var.. buyrun sizde bi geçmişe gidin çoğunuz ko yolundan geçmişsinizdir ^^


http://www.youtube.com/watch?v=AXKXA50RsMo

6 Yanıt
N
Niobe ⭐ 17y
#2
Yine denk geldim şu lanet videoya..yine beni yıllar öncesine attı yine knight indiresim geldi xP 2 kez şu lanet video yüzünden KO indirdim ikisindede girer girmez hevesim bitti sildim şimdi tekrar indiresim,girip dolaşıp çıkasım var.. buyrun sizde bi geçmişe gidir çoğunuz ko yolundan geçmişsinizdir ^^


aynen sadıcım oyunun grafikleri düzeni yıllarca geliştirilmedi.
A
Avenger ⭐ 18y
#3
Vay anasını be ne kasardık Harpylerde Zombielerde pt yapardık 45 alanını ata ata süper kasardık 😁 😁 😜
I
ironEyE ⭐ 18y
#4
Hayatımda hiç oynamadım knight. 😁
M
Metamorph ⭐ 19y
#5
Hayatımda hiç oynamadım knight. 😁


Aynen bende bir kaç kez oynamaya çalıştım ama zevk vermemişti. 😜
J
Josephine ⭐ 17y
#6
Hayatımda hiç knight oynamamış birisi olarak şunu söyleyeyim;
Müzik hoş ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: