Yine denk geldim şu lanet videoya..yine beni yıllar öncesine attı yine knight indiresim geldi xP 2 kez şu lanet video yüzünden KO indirdim ikisindede girer girmez hevesim bitti sildim şimdi tekrar indiresim,girip dolaşıp çıkasım var.. buyrun sizde bi geçmişe gidin çoğunuz ko yolundan geçmişsinizdir ^^
http://www.youtube.com/watch?v=AXKXA50RsMo
Yine bir dejavu ^^
· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Yine denk geldim şu lanet videoya..yine beni yıllar öncesine attı yine knight indiresim geldi xP 2 kez şu lanet video yüzünden KO indirdim ikisindede girer girmez hevesim bitti sildim şimdi tekrar indiresim,girip dolaşıp çıkasım var.. buyrun sizde bi geçmişe gidir çoğunuz ko yolundan geçmişsinizdir ^^
aynen sadıcım oyunun grafikleri düzeni yıllarca geliştirilmedi.
Vay anasını be ne kasardık Harpylerde Zombielerde pt yapardık 45 alanını ata ata süper kasardık 😁 😁 😜
Hayatımda hiç oynamadım knight. 😁
Hayatımda hiç oynamadım knight. 😁
Aynen bende bir kaç kez oynamaya çalıştım ama zevk vermemişti. 😜
Hayatımda hiç knight oynamamış birisi olarak şunu söyleyeyim;
Müzik hoş ^^
Müzik hoş ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap