Icerige atla
Extraloob

Yıl başında gelecek event [ RESİMLİ ]

· 103 Yanıt · 8.2K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
Y
yasin2581 ⭐ 19y
#81

Teşekkürler Ellerine sağlık.

sen düzcelimisin
_
#82
Bunların Hepsi Gelecek ise Süpper Valla Bütün GM leri Alnından Öpüyorumm ... MucK MucK

Santa Wing Süper Olcka Bayılıyorum O Kanata Yha Ama Yok NapalıM İnş Olur
D
Dampyre ⭐ 19y
#83
bence gelmeyecek.
Rolling Eyes
T
#84

bence gelmeyecek.
Rolling Eyes

+1907
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#85


bence gelmeyecek.
Rolling Eyes

+1907


Glider summon scrool - Donkey 2 Ay sonra gelecek Wink
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#86
yav bu itemler ne zaman gelicek biri bana anlatsın Very Happy
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#87
gelmicek bunlar yaa nerden buldun bunları gösterdin bize azım sulandı ama büyük ihtimal gelmicek gidişat o şu anki event benzeri şey (event demek istemiyorum) büyük ihtimal devam eder isteğim hemen bitmesi kardan önümü göremiyorum
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#88
alooooo unuttunuzmu bu konuyu yav
T
#89
Ben çok oncelerde bunları nerden ogrendin resmi bi yerden mi demiştim 😊
Gelmez bunlar Jm bu kdr hizmet yapmaz kanuna ters Evil or Very Mad
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#90

Ben çok oncelerde bunları nerden ogrendin resmi bi yerden mi demiştim 😊
Gelmez bunlar Jm bu kdr hizmet yapmaz kanuna ters Evil or Very Mad

aynen joymax a ters bunlar bu kadar güzel şeyi bi arada vermezler hatta hic vermezler Evil or Very Mad
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#91
eline saglık çok gözel olmuş Mr. Green
_
#92
ee... bize at,kervan yok mu? Mr. Green 37 lwl Very Happy
M
murteza ⭐ 19y
#93
Köy eşşee süper ya !
B
By_41_Lee ⭐ 19y
#94
kardeşim saydıgın şeyler daha piyasada yok Evil or Very Mad santam
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#95
Ayın 29/01/08 de gelicek Wink
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#96
Ocagın 18 inde gelcekmiş Very Happy hmm
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#97

Ayın 29/01/08 de gelicek Wink

ne biliyosun Very Happy kaynak nire kesin eminmisin Rolling Eyes
W
WildKing ⭐ 19y
#98


Ayın 29/01/08 de gelicek Wink

ne biliyosun Very Happy kaynak nire kesin eminmisin Rolling Eyes


01.09.2008 23:07 gelmmedi . gelecegi kesın mı ?
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#99
yılbaşında gelcek dedin havamızı aldık 29 unda gelcek diyosun ne kadar güvenebiliriz hem 29 unun özelliği neki event yapsınlar paskalya falanmı Question
bide bu konu iicene unutuldu
S
Salvadore ⭐ 19y
#100
EE hala yok ?? Legend III ile gelecek bu uyanın artıkın Roc boss event i yapılacak ksro da oldugu gibi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: