Icerige atla
Extraloob

Event Bugu Bilmeyenlerin Bakmasında Yarar var (RESİMLI)

· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme
Q
qanqa OP ⭐ 17y
#1
Evet arkadaslar eventte kullanabileceğimiz bi bug var onu anlatayım sizlere önce remimize bakalım

- Resim Silinmiş.

Resimdede gördünüz gibi

Örneğin; 75 lvl carınız var bu her lvl de olabilir ben atttım kafadan ve yan carınız varsa kendi lvl linizden düşük mesela 45-50-60 her lvl olabilir yapmanız gereken event e katılma yazısı çıktında yan çarınıza girip evente kayıt ettirin daha sonra yüksek olan çarınıza girip zamanın gelmesini bekleyin ama ezikle kaydettireceksiniz yüksek carınızla tekrar kaydetmeyin olmaz.

Ve süre doldunda göreceksinizki yan carınızın lvl li olan tarafa gitmişsiniz bu %100 olur olmama şansı yoktur.

NOT= Eğer ticked toplamak için yapacaksanız misal 60 lvl seniz tutupta 30-40 lvl lere veya daha altına gitmeyin 45-50 arası yan car kasıp girinki ticked leri seri toplayasınız yoksa bi işe yaramaz anca ezik kesersiniz. 🤘
5 Yanıt
B
BaFiRa ⭐ 19y
#2
Süper bişey 😄
A
altanyunus ⭐ 19y
#3
laderlemi açıyorsun eziği ? sbotla açtığım charlar olurmu
M
Misproject ⭐ 19y
#4
laderlemi açıyorsun eziği ? sbotla açtığım charlar olurmu

Fark etmez yeterki o süre zarfında oyuna gir 👍
R
RubenDelta ⭐ 19y
#5
tşk ler güzel bi şey de 10 dk da nasıl girilir presiz o muamma:D

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: