Evet arkadaslar eventte kullanabileceğimiz bi bug var onu anlatayım sizlere önce remimize bakalım
- Resim Silinmiş.
Resimdede gördünüz gibi
Örneğin; 75 lvl carınız var bu her lvl de olabilir ben atttım kafadan ve yan carınız varsa kendi lvl linizden düşük mesela 45-50-60 her lvl olabilir yapmanız gereken event e katılma yazısı çıktında yan çarınıza girip evente kayıt ettirin daha sonra yüksek olan çarınıza girip zamanın gelmesini bekleyin ama ezikle kaydettireceksiniz yüksek carınızla tekrar kaydetmeyin olmaz.
Ve süre doldunda göreceksinizki yan carınızın lvl li olan tarafa gitmişsiniz bu %100 olur olmama şansı yoktur.
NOT= Eğer ticked toplamak için yapacaksanız misal 60 lvl seniz tutupta 30-40 lvl lere veya daha altına gitmeyin 45-50 arası yan car kasıp girinki ticked leri seri toplayasınız yoksa bi işe yaramaz anca ezik kesersiniz. 🤘
Event Bugu Bilmeyenlerin Bakmasında Yarar var (RESİMLI)
· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Süper bişey 😄
A
altanyunus
⭐ 19y
laderlemi açıyorsun eziği ? sbotla açtığım charlar olurmu
M
Misproject
⭐ 19y
laderlemi açıyorsun eziği ? sbotla açtığım charlar olurmu
Fark etmez yeterki o süre zarfında oyuna gir 👍
R
RubenDelta
⭐ 19y
tşk ler güzel bi şey de 10 dk da nasıl girilir presiz o muamma:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap