Icerige atla
Extraloob

Yıl başında gelecek event [ RESİMLİ ]

· 103 Yanıt · 8.2K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
H
hacker_emn ⭐ 19y
#61
beyler bu santa wing yıl başında geliceginden eminmisinz ya?
M
mune_goka ⭐ 19y
#62
peki bu santa giysilerine angel wings gibi int ve str basılıyormu?
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#63

peki bu santa giysilerine angel wings gibi int ve str basılıyormu?


eet Wink
M
Mighty ⭐ 19y
#64


peki bu santa giysilerine angel wings gibi int ve str basılıyormu?


eet Wink


Sanmam belki gdf gibi kendinde vardır 2 str 2 int gibi.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#65
çok teşekkürler güzel topic olmuş başlık duyuru yapılmıştır extrabeer
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#66

çok teşekkürler güzel topic olmuş başlık duyuru yapılmıştır extrabeer


teşekkür ederim herkez faydalansın extraokk
C
Cynosure ⭐ 19y
#67
ben şu kanattan alcam extrabeer
A
Aresa ⭐ 19y
#68
valla çok iyi olcak bu yeni event artık 90 lvler bizi kasabilcek Very Happy
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#69

valla çok iyi olcak bu yeni event artık 90 lvler bizi kasabilcek Very Happy



inş mucX
O
os1 ⭐ 19y
#70
bunları npclerden satınmı alacağız
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#71

bunları npclerden satınmı alacağız


neleri alıntı yaparak gösterirsen daha ii olur Wink
M
Murderer77 ⭐ 19y
#72
bende gidip silk alayim bari
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#73

bende gidip silk alayim bari


şimdi niye alıyon ki??? zamanı gelince alırsın şimdi zannedersem silk alımı kapalı Confused
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#74
ÇOĞU GELDİ HATTA HEPSİ GELDİ popcorn popcorn
Yaralı style
D
deadmaster ⭐ 19y
#75
bu bir resmi açıklama mı?nerden buldun
P
pipican ⭐ 19y
#76
Paylaşım için tşk'ler.. kahvekeyfi
N
Nebula ⭐ 19y
#77
GDF yok sanırım.Çok kötü bi durum Evil or Very Mad
B
bannedddd ⭐ 19y
#78

GDF yok sanırım.Çok kötü bi durum Evil or Very Mad

Eee dolu kostüm getirdiler hepsi de silk ile satılıyor. GDF'yi tabii koymazlar. Ama iyi para ederdi ya ticaret açısından gelse iyi olur takmam onu zaten. Mr. Green Twisted Evil
S
Sensei_ ⭐ 19y
#79
thx man thx man
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#80
peki bunlar tam yılmaşında gelicek heralde şu anki salak event le bi ilgisi yok dimi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: