Gözler her ne kadar eski siteyi arasana, bu teme da güzel olmuş. Başarılar. hayırlı olsun.
Türk insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir
Hacı tema dosyasını bana gönderebilir misin? Hatta site ile ilgili tüm görsel dosyayı bana bi zipleyip yola bi ara ayar çekeyim kendine has bir teması olsun

Hacı tema dosyasını bana gönderebilir misin? Hatta site ile ilgili tüm görsel dosyayı bana bi zipleyip yola bi ara ayar çekeyim kendine has bir teması olsun
Daha fazla tema eklenebilir mi? Böyle istediğimizi seçsek falan renkler farklı olabilir mesela
Gözler her ne kadar eski siteyi arasana, bu teme da güzel olmuş. Başarılar. hayırlı olsun.
tema gerçekten çok güzel olmuş ama benim imzam gitmiş💀

Çok hoş yahuuu 😄 insanın sürekli mesaj atası geliyo 😈
@Chorus özel mesajlar silindi mi?
Yaralı style

Yaralı styleBaktığımız konular aktif başlıklardan kayboluyordu o mu düzeltildi? Eğer öyleyse 10 numara olmuş
Yaralı styleLog in to write a reply.
Log In