W
wwwmertwww
⭐ 12y
açtığımız ılanları nerden gorcez bulamadım bılen var mı beyler
açtığımız ılanları nerden gorcez bulamadım bılen var mı beyler
Site biraz göz yoruyor sanki ya, parlak gibi sanki bir tek bana mı öyle geliyor :D
Yaralı style
bu kısımla eşit olduğu için geniş.Mesaj yerleri fazla büyük sanki :D
Uğur bey benim imzam ve avatarım nerede bulamıyorum :D





Log in to write a reply.
Log In