Icerige atla
Extraloob

Yeni Site , İlk konu :) deneme:Asdfasd

· 90 Replies · 39K views · Page 2 / 5
Replies
W
wwwmertwww ⭐ 12y
#21
açtığımız ılanları nerden gorcez bulamadım bılen var mı beyler
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
açtığımız ılanları nerden gorcez bulamadım bılen var mı beyler

http://www.extraloob.com/forums/search/223/

Buradan yazdığın son mesajları görebilirsin.
P
piemde ⭐ 15y
#23
Site biraz göz yoruyor sanki ya, parlak gibi sanki bir tek bana mı öyle geliyor 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
Site biraz göz yoruyor sanki ya, parlak gibi sanki bir tek bana mı öyle geliyor :D

Göz alışkanlığındandır muhtemelen , bende de biraz garipseme var.

Bu tema koyu gri , eski tema açık maviydi mesela ;

phpBB3 Style: subsilverPlus
Burak Yoğun
#25
Arkadaşlar konumun sahibimi değişti ben değişiklik yapamıyorum bulamadım ya 😄
B
BigB ⭐ 14y
#26
Bir an kendimi yanlış sitede sandım...
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#27
Ozaman bizede nice 8 senelere demek düşer whiteangel
Yaralı style
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#28
site güzel de konular.... çok garip geldi
P
piemde ⭐ 15y
#29
Mesaj yerleri fazla büyük sanki 😄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#30
Mesaj aralıklarının genişliği bu kısımla eşit olduğu için geniş.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
Mesaj yerleri fazla büyük sanki :D


Boy olarak imza gelince cuk oturuyor ama en olarak büyük harbiden. Bu yüzden sidebar'ı ekledim konulara ama kar etmedi yine de.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#32
Uğur bey benim imzam ve avatarım nerede bulamıyorum :D


Bir profesyonel avatarını imzasını saklar. 😉
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#34
Hayırlı olsun çok güzel olmuş
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#35
o 340.978 mesaj lens mi acaba 😄
V
volkanka ⭐ 17y
#36
Ooooo gayet iyi olmuş bu hali.
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#37
çok beğendim ya yapanların ellerine sağlık alkis:
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#38
çok fazla sade olmuş gibim :(
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#39
İlk mesajımı atayım ben de göz çok alışmıştı ondan biraz zaman alabilir alışmamız, fakat bir yandan da iyi olmuş daha güzel gözüküyor bence arayüz. Hayırlı olsun 🍺
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#40
O değil de Kemalistin nick değişimi bence en büyük değişim

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: