Icerige atla
Extraloob

Yeni Site , İlk konu :) deneme:Asdfasd

· 90 Replies · 39K views · Page 3 / 5
Replies
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#41
forum daha siyah olabilirdi diye düşüncelerim var profil yan tarafta duruyor felan
bilmiyorum hacılar pek hoşuma gitmedi, benden eksi puan aldı.
ama gelişmiş cevap paneli beni sevindirdi. birde imzalar pek uymuyor siteye.
T
tenpanter ⭐ 17y
#42
Hayırlı olsun.
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#43
Hepimize hayırlı uğurlu olması dileğiyle, yılların vermiş olduğu göz alışkanlığına birazcık ters düşmüş olabiliriz ama bence çok tatlı oldu 😊
Special thx to Flexi
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#44
forum daha siyah olabilirdi diye düşüncelerim var profil yan tarafta duruyor felan.


Exl kurulduğundan beri, yani 9 yıldır profiller hep yanda. Nasıl bir eleştiridir bu anlamadım..

Sen mobilden gir bak orda üstte profiller. 😊
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#45
Mobil site ayrı güzel olmuş. Temanın beyazlığını beğenmeyenler yakında renk renk temalar eklenir diye düşünüyorum.
M
makber54 ⭐ 13y
#46
Çok güzel olmuş site tebrik ederim extrolab
E
EmmaW ⭐ 19y
#47
hayırlı olsun ne diyelim ama garip hissettim bi an tema değişince summer4:
Extraloob yeni tasarım ve scripti bence çok hoş olmuş 😄 sadece Default yazı tipini değiştirsek yeterli olacaktır Önerim: "Cuprum" 😄 tipi çok iyi gider foruma bu temaya 😄

Hayırlı olması dileğimle artık bu forum eski günlerine dönsün pvp dalında ve silkroad dalında eski günlerine ulaşır umarım.
Türkiyenin 1 Numaralı Silkroad Private Server Satıcısı www.gameofis.org
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#49
Anneciiiimm, ne yaptınız siteye aboooww 😈

Güzel olmuş 😊
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#50
Olmuş olmuş hayırlı olsun
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
F
frityus ⭐ 17y
#51
İmzamı kaybettiniz ya neyse zaten yenisi lazım 😄
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#52
Exl kurulduğundan beri, yani 9 yıldır profiller hep yanda. Nasıl bir eleştiridir bu anlamadım..

Sen mobilden gir bak orda üstte profiller. :)



bundan bahs ediyorum hocam
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#53

bundan bahs ediyorum hocam

Sağda ki butona basıp kapatabiliyorsun sidebar'ı...

Screenshot
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#54
Sağda ki butona basıp kapatabiliyorsun sidebar'ı...

Screenshot

thanks başgan
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#55
hmm çok ilginçli olmuş güzel olmuş
F
F4C4C1 ⭐ 17y
#56
Çok Hoş bir görünüm olmuş ve gelişmeye başlamış bir görüntü sergiledi birden girince 😊 hayırlı olsun extraloob ailesine
Game Designer
#57
sonunda... gerçekten harika olmuş. değişiklik iyidir
yes.
Game Designer
#58
benim renkte uçmuş 😁
yes.
Game Designer
#59
Hacı tema dosyasını bana gönderebilir misin? Hatta site ile ilgili tüm görsel dosyayı bana bi zipleyip yola bi ara ayar çekeyim kendine has bir teması olsun
yes.
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#60
Daha fazla tema eklenebilir mi? Böyle istediğimizi seçsek falan renkler farklı olabilir mesela

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: