forum daha siyah olabilirdi diye düşüncelerim var profil yan tarafta duruyor felan
bilmiyorum hacılar pek hoşuma gitmedi, benden eksi puan aldı.
ama gelişmiş cevap paneli beni sevindirdi. birde imzalar pek uymuyor siteye.


Special thx to Flexiforum daha siyah olabilirdi diye düşüncelerim var profil yan tarafta duruyor felan.
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Exl kurulduğundan beri, yani 9 yıldır profiller hep yanda. Nasıl bir eleştiridir bu anlamadım..
Sen mobilden gir bak orda üstte profiller. :)

Sağda ki butona basıp kapatabiliyorsun sidebar'ı...
Screenshot


Log in to write a reply.
Log In