Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 8 / 27
Yanıtlar
M
MicroEx ⭐ 19y
#141
aciLsiN iLk yukseK LwL ler biz olak :D


1 ay oynucam kral olamıcama gore en ıyısı ben wızard acam ya
B
blood_moon ⭐ 19y
#142
yarını bekleyın cunku her zaman persembe yada en gec cuma gunu gelıcekse yenı server resmı sıtelerınde ılan ederler..tek umuduz gelmesınden yana oyunu bırakmıstım ama yenı serverla hızlı bı baslangıc yapıcam wız bard charla zaten server yuzde 80 wız bard olucak demedı demeyın herkes hızlı kasıp gıtmek ıcın heryer wız kaynıcak:)
C
Coq'RighT ⭐ 18y
#143
ben chari satarsam egcerim silki doserim 😜
C
Cynosure ⭐ 19y
#144
ya bende geçecem ama 1 ekimde üniversiteye gidecem nası girecem orda yurtta hemde... :S gittikten 1-2 ay sonra laptop alcam ama bakalım...
D
deadmaster ⭐ 19y
#145
Daha resmi açıklama yapılmadan guildi kurmuşsunuz 👴
C
Cynosure ⭐ 19y
#146
Daha resmi açıklama yapılmadan guildi kurmuşsunuz 👴
😁 😁 😁
B
blood_moon ⭐ 19y
#147
gelıcekse persembe yada en gec cuma gunu resmı sıteye koyarlar ..ıns gelır kapıldık bı umuda gelıcek dıye gelmesse tum hayaller sönucek bı anda:)
X
XnaCeaRy ⭐ 18y
#148
yENI SERVERDA GÖRÜSÜRS MARS SERVERINDE 96 BLADERIMI TAKAS ETIM XnaCeaRy SIMDI WIZZ KASIOM ONU SATIP 1500 SILK E VE SUN VAR 10DG ONU DA 600 SILK FLN MARS DAN AYRILIP YENI SERVERA GECICES 5 6 ARKADAS 😄
C
Cynosure ⭐ 19y
#149
sen marstaki xnaceary değilmisin sürekli saçma global atan hani 😄
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#150
evet gelecek.

süper 😄 benim netim olmuycak ama 3-4 ay full plvl e bırakcam
M
MicroEx ⭐ 19y
#151
hayde baqem 92 lvl FF clerıc warrıor +5 set yan cahrındada soyuk 84 lvl FF bow var 200 tl ye koycam 50 tl yede global 150 tl bna 50 tl extraloboa nasıl sızce ucuzmu ?
C
Cynosure ⭐ 19y
#152
150tlye sat 😄
H
#153
Herkez bir umutla yeni serverı bekliyor ama ne resmi açıklama nede bir yazı var umarım hayallerimiz suya düşmez 2100silkli accountum ile bekliyorum 😁
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#154
Senin durumunda bizimkinden farkli degil HeartLess. 😜
A
Aesify ⭐ 18y
#155
Senin durumunda bizimkinden farkli degil HeartLess. :P

sadece silk biraz dudak uçuklatıyor ( bana göre ^^ )
R
ReCoWSkI ⭐ 18y
#156
xD Aslında Sitenin Girişine Gün Saat Dakika Koyucaklar Süper OLur xD
E
EmmaW ⭐ 19y
#157
server açıldığı gün başlamayabilirimde ondan 1-2 ay sonra gelip 500Tl bütce ayıracağım
W
WosT ⭐ 17y
#158
500 tl'mi 😱
K
kabeira ⭐ 17y
#159
nwoya nasıl katılabiilirm
X
Xplosive ⭐ 17y
#160
nwoya nasıl katılabiilirm

Boş bi hesaba 1000 silk alıp yeni server için bekleticeksin. Server açıldığı gün dalıp charını kasmaya başlıcaksın.
Pre plus
sbot
pet
avatar dress

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: