aciLsiN iLk yukseK LwL ler biz olak :D
1 ay oynucam kral olamıcama gore en ıyısı ben wızard acam ya
aciLsiN iLk yukseK LwL ler biz olak :D
Daha resmi açıklama yapılmadan guildi kurmuşsunuz 👴😁 😁 😁
evet gelecek.
Senin durumunda bizimkinden farkli degil HeartLess. :P
nwoya nasıl katılabiilirm
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap