HAYIR !! x)
YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]
· 533 Yanıt · 37K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 27
Yanıtlar
U
unforgotten
⭐ 17y
extra gene full str cold glaiver mi açacaksın? ne olur vazgeç. 😁
extra gene full str cold glaiver mi açacaksın? ne olur vazgeç. 😁
extra euro açıyor bu kez. Hızlı kasılmak, ilk 81 lvl olmak için NWO dakilerin çoğu böyle düşünüyor.
Ben 1 ay sonra liselere hazırlanacagım için bakalım bir abimiz var anlaşabilirsek o kasıcak inş 😄
bir tanıdık varda diyorki roc'dan sonra botlar iptal olacakmış böyle bir olasılık varmı :S ❓
S
Scintillate
⭐ 17y
Sanmıorum kardeşim kolay kolay yapmazlar öle şey oyunun dengesi bozulur walla xD
İnş. kalkmaz diyelim yoksa bizim char işi yatar 😄
Bu yeni serwer açılacagı nerde yazıyor ?
S
Scintillate
⭐ 17y
İnş. kalkmaz diyelim yoksa bizim char işi yatar :D
xD walla bi aksilik olmazsa gelmeyi planlıorum bende wizard bardla tabi kabul ederlerse ama açılır açılmaz gelemem ben o sorun biraz kabul ederlermi bilmem ? bayramdan sonra gelicem ben okan abi bi cevap pls bayramdan sora gelsek kabul edermisinz aranıza bizi ?
acıkcası gelmek istiyorum umarım charlar satılır........
Bu yeni serwer açılacagı nerde yazıyor ?
Tahmin yürütülüyor sadece .. Ve ümit ediyoruz .. inş gelir 😄 ...
@serseri inş. satarsın kardeşim
@By_angel vallahi bende bilmiyorum kardeşim ben server açıldığı saat ordayım biraz geç biter heralde uptate.
@By_angel vallahi bende bilmiyorum kardeşim ben server açıldığı saat ordayım biraz geç biter heralde uptate.
S
Scintillate
⭐ 17y
walla barbarosum pederlerle köye dedemlerin yanına gidmicek olsam kimse kaldıramaz beni makinadanda xD pederlerde tek başıma koymaz ewde bilio babam silkroad oynadıımı xD imkanı yoq gelemem açılır açılmaz ama bayram biter bitmez kabul ederlerse gelirim oraya
Umarım kardeşim ❤️ Ben ayarladım herşeyimi salı günü başlıyorum bir aksilik cıkmazsa.
S
Scintillate
⭐ 17y
hayırlı olsun silk işi kolayda inş alırlar sonra aralarına
gelsin bakalım dolu server oldu ama yinede her server crowded 😄 ama bot olmadığı zamanda full time populate oluyoo xd
ilk 2-3 gun botlar ıptal elle kasan kazanır fekat ben acarsam gene warrıor gene warrıor herkez benden yuksek olur ama kral benım 😄
ilk 2-3 gun botlar ıptal elle kasan kazanır fekat ben acarsam gene warrıor gene warrıor herkez benden yuksek olur ama kral benım :D
Bende Warrıor açacağım bro. 😈
ilk 2-3 gun botlar ıptal elle kasan kazanır fekat ben acarsam gene warrıor gene warrıor herkez benden yuksek olur ama kral benım :D
Bende Warrıor açacağım bro. 😈
En sınır oldum sey ise niye bole updatelerı agustosun sonunda yapıyorlar nedense anlamadım ama galıba en cok oynanan ulkelerden bırıne yaz daha yenı gelıo 😄
+ warrior / warlock yapamda pwp yi elimden alabılen varsa alsın baqem :)
aciLsiN iLk yukseK LwL ler biz olak 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap