Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 7 / 27
Yanıtlar
B
boo ⭐ 19y
#121
HAYIR !! x)
U
#122
extra gene full str cold glaiver mi açacaksın? ne olur vazgeç. 😁
X
Xplosive ⭐ 17y
#123
extra gene full str cold glaiver mi açacaksın? ne olur vazgeç. 😁

extra euro açıyor bu kez. Hızlı kasılmak, ilk 81 lvl olmak için NWO dakilerin çoğu böyle düşünüyor.
W
WosT ⭐ 17y
#124
Ben 1 ay sonra liselere hazırlanacagım için bakalım bir abimiz var anlaşabilirsek o kasıcak inş 😄
W
WosT ⭐ 17y
#125
bir tanıdık varda diyorki roc'dan sonra botlar iptal olacakmış böyle bir olasılık varmı :S ❓
S
#126
Sanmıorum kardeşim kolay kolay yapmazlar öle şey oyunun dengesi bozulur walla xD
W
WosT ⭐ 17y
#127
İnş. kalkmaz diyelim yoksa bizim char işi yatar 😄
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#128
Bu yeni serwer açılacagı nerde yazıyor ?
S
#129
İnş. kalkmaz diyelim yoksa bizim char işi yatar :D

xD walla bi aksilik olmazsa gelmeyi planlıorum bende wizard bardla tabi kabul ederlerse ama açılır açılmaz gelemem ben o sorun biraz kabul ederlermi bilmem ? bayramdan sonra gelicem ben okan abi bi cevap pls bayramdan sora gelsek kabul edermisinz aranıza bizi ?
J
JbS ⭐ 17y
#130
acıkcası gelmek istiyorum umarım charlar satılır........
C
Castiela ⭐ 18y
#131
Bu yeni serwer açılacagı nerde yazıyor ?

Tahmin yürütülüyor sadece .. Ve ümit ediyoruz .. inş gelir 😄 ...
W
WosT ⭐ 17y
#132
@serseri inş. satarsın kardeşim
@By_angel vallahi bende bilmiyorum kardeşim ben server açıldığı saat ordayım biraz geç biter heralde uptate.
S
#133
walla barbarosum pederlerle köye dedemlerin yanına gidmicek olsam kimse kaldıramaz beni makinadanda xD pederlerde tek başıma koymaz ewde bilio babam silkroad oynadıımı xD imkanı yoq gelemem açılır açılmaz ama bayram biter bitmez kabul ederlerse gelirim oraya
W
WosT ⭐ 17y
#134
Umarım kardeşim ❤️ Ben ayarladım herşeyimi salı günü başlıyorum bir aksilik cıkmazsa.
S
#135
hayırlı olsun silk işi kolayda inş alırlar sonra aralarına
A
alez ⭐ 19y
#136
gelsin bakalım dolu server oldu ama yinede her server crowded 😄 ama bot olmadığı zamanda full time populate oluyoo xd
M
MicroEx ⭐ 19y
#137
ilk 2-3 gun botlar ıptal elle kasan kazanır fekat ben acarsam gene warrıor gene warrıor herkez benden yuksek olur ama kral benım 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#138
ilk 2-3 gun botlar ıptal elle kasan kazanır fekat ben acarsam gene warrıor gene warrıor herkez benden yuksek olur ama kral benım :D


Bende Warrıor açacağım bro. 😈
M
MicroEx ⭐ 19y
#139
ilk 2-3 gun botlar ıptal elle kasan kazanır fekat ben acarsam gene warrıor gene warrıor herkez benden yuksek olur ama kral benım :D


Bende Warrıor açacağım bro. 😈


En sınır oldum sey ise niye bole updatelerı agustosun sonunda yapıyorlar nedense anlamadım ama galıba en cok oynanan ulkelerden bırıne yaz daha yenı gelıo 😄
+ warrior / warlock yapamda pwp yi elimden alabılen varsa alsın baqem :)
T
TiqqY ⭐ 17y
#140
aciLsiN iLk yukseK LwL ler biz olak 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: