I
infusserabLe
⭐ 18y
öncelikle harika lakin bu dmg in üstüne çıkabileceğini biliyorsun değil mi 😄 ?
öncelikle harika lakin bu dmg in üstüne çıkabileceğini biliyorsun değil mi 😄 ?
öncelikle harika lakin bu dmg in üstüne çıkabileceğini biliyorsun değil mi 😄 ?
nasıl 😁
ancak sun olursa :P
tebrikler bir bowmana göre oldukca yüksek bir rakam
p.s :kullandıgın monitorün büyük olmalıki oyunda kullandıgın ekran çözünürlügü yüzünden SS nin yarısını görebiliorum :P
harikuleyt :D
Greece'deki Divinity guildi ile Helios'taki kopya Divinity'nin alakası yoktur, greece'deki arkadaşlar spam yapmayı durdurursa hoş olur 😁
Damage süper,tebrik ederim.😘
ps: imza süper bittim.😁Greece'deki Divinity guildi ile Helios'taki kopya Divinity'nin alakası yoktur, greece'deki arkadaşlar spam yapmayı durdurursa hoş olur 😁
Crt+ignore
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap