kuzen ve ablan amatör kullanıcılarmış bro ayrıca bozulmayan alet mi var bende de HP vardı 4 yıl sonra pertledi ama toshiba için şöyle derim teknik destek mükemmel kuzenin 1400TL lik laptop bozuldu direk 0 yeni model verdiler hemde garantinin bitmesine 10 gün varken 3 yıldır sorunsuz kullanıyor kısacası aletleri böyle yorumlamak lazım ☕
Kuzen amatör olabilirde. Ablam bilg. mühendisi 😆 İlk aldığı gün bi tanesi bozuk çıktı direk gönderdi geri 2 hafta gelmedi. Şimdi bozuldu yine gönderdi yapamıyolarmış falan filan dediler geri gönderdiler. Gitti hp aldı oda makara:
