Icerige atla
Extraloob

Yarın Öleceğinizi Bilseniz Bugün Ne Yapardınız ?

· 115 Yanıt · 8.5K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
S
#41
Günlük Yaşantıma Devam Ederdim.
I
ironEyE ⭐ 18y
#42
herkese arkadan verirdim


Yapacaksan bir hayır bacaklarını tam ayır.

(böyle demek geldi birden)

seni ndn önce sözlük yazarı yaptıklarını şimdi anlıyorum 😁
M
#43
Son Günümde Mutlu yaşamaya Calısırdım..
Hello world
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#44
BoL bOl İbaDet Ederim Sonra ölümün GeLmesini beklerim tanıdğım herkezle helalık alır vedalaşırım
M
#45
BoL bOl İbaDet Ederim Sonra ölümün GeLmesini beklerim tanıdğım herkezle helalık alır vedalaşırım


Buda Bir Cözüm...

Aslında Beklemeden Kendini Öldürücen Hemen. xD
Hello world
O
#46
Bir türlü açılamadığım arkadaşım Aslı'ya seni seviyorum derdim.
Ondan sonra annemle bol bol sarılır koklaşırdım. 😐
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#47
bol bol namaz kılar dua eder..Allahtan af dilerdimm ?!!!!!!..

👍 👍 bnde 👍 👍
M
Midbroke ⭐ 18y
#48
Hiçbirşey , öleceğim zaten onu üzülürdüm 😁
S
#49
Kebapçıya Dalardım Ölene Kadar Yerdim 😈
A
Anthem ⭐ 18y
#50
intahar ederdim=)
W
WesT ⭐ 18y
#51
Herşeyi yapardım 😄
T
texas851 ⭐ 18y
#52
hemen bir bankayı soyardım ardından ele geçen para ile PH'ın yanına uzardım 8)

çok güzel bi mantık 😄
E
E.Cartman ⭐ 17y
#53
Herşeyi yapardım :D
K
Kyrojen ⭐ 18y
#54
Sevdigimi Son kez öpüp. Yoluma giderim.
K
#55
tüm itemlerime + basarım
H
Heisenberg ⭐ 19y
#56
Ağlayarak Allah tan af dilerdim herhalde ...
M
mydreams ⭐ 17y
#57
Canım ne istiyorsan Onu ! 😊
C
CPU ⭐ 18y
#58
Ölmeden önce Kendim intahar ederdim bir arkadaşın dediği gibi Hayat bana Kazık Atmadan ben ona Atardım 😊 hiç yoksa 1-1 yapardık durumu 😊
X
XER0 ⭐ 19y
#59
Hiçbirşey.
W
WeAre ⭐ 19y
#60
Aileme, sevdiğime, arkadaşlarıma çaktırmadan kaçardım beni kimsenin bulamayacağı biryere benim kaçtığımı bilmelerini sağlardım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: