S
StarkDrache
⭐ 19y
Günlük Yaşantıma Devam Ederdim.
herkese arkadan verirdim
Yapacaksan bir hayır bacaklarını tam ayır.
(böyle demek geldi birden)
BoL bOl İbaDet Ederim Sonra ölümün GeLmesini beklerim tanıdğım herkezle helalık alır vedalaşırım
bol bol namaz kılar dua eder..Allahtan af dilerdimm ?!!!!!!..
hemen bir bankayı soyardım ardından ele geçen para ile PH'ın yanına uzardım 8)
Herşeyi yapardım :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap