Icerige atla
Extraloob

Yarın Öleceğinizi Bilseniz Bugün Ne Yapardınız ?

· 115 Yanıt · 8.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
X
Xray ⭐ 18y
#21
hiç birşey yapmazdım
.NET
.NET ⭐ 19y
#22
düşmen 5 dk sürer Very Happy

hatta yapmak isteyip te yapamadim herseyi yapardim sonra olmeye 5dk kala gider cooooooooook yuksek bi binadan atlardim
[F New]Solo Gitarist
D
DuMbLoDoRe ⭐ 18y
#23
1-Namazımı kılar allahtan af dilerdim
2-Sonra sevdiğim ve bir türlü açılamadığım kıza sevi seviyorum derdim
3-Fizik hocasını öldürürdüm(Ki bu çok büyük bir sevaptır
4-Eğer teklif ettiğim kız kbl ederse onunla birlikte son saniyelerimi yaşar ve ölürdüm

Eğer ki:Kabul etmezse seni sevmiyorum derse eğer her zaman olduğu gibi hayatmın son saniyelerinde de bayhan dinleyip edebiyete üzgün ve mağlub bir şekilde girerdim.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#24
Uyurdum..
B
BøBa ⭐ 19y
#25
Çoq haince bi vasiyet hazirlardim Twisted Evil Twisted Evil
M
mert5100 ⭐ 19y
#26
Bengü'nün dudağından öper kaçardım Twisted Evil
L
LoveMe ⭐ 19y
#27
Walla Aklıma Geleni yapardım
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
Endişelenirdim Rolling Eyes
T
#29
Silkroad a girmekle uğraşırdım. onun stresinden ölüm stresi yaşamazdım. eskaza girebilirsem oyuna 29 lvl çarımla 80 level yaratıklara dalardım. nasılsa ölecem a.g :?!!!
D
Defance ⭐ 19y
#30
yarınki programımı iptal ederdim Mr. Green Twisted Evil
O
Only4You_ ⭐ 19y
#31
hoş bi kızla son bi gün gecirirdim
M
mert5100 ⭐ 19y
#32
Çıplaklar kapmpının çalıların arasından bakar kaçardım Twisted Evil
S
serostyle ⭐ 19y
#33
Allah korusun arkadaşlar bu işin şakası olmaz şakası bile hoş deil
ama ben son günümde 5 vakit namaz kılardım (zaten kılıyorum)
ailemle ve arkadaşlarımla vedalaşırdım
sevdiğim kıza açılırdım eğer beni sevmiyorsa yarını beklemeden o gün ölürdüm
vs. vs.
U
#34
Kız Arkadaşımı Çpüp Kaçardım.Ailemle Vedalaşırdım Ve Okulu Yakardım (Gece) Twisted Evil
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#35
Kız Arkadaşımı Çpüp Kaçardım.Ailemle Vedalaşırdım Ve Okulu Yakardım (Gece) 😈


^^
B
BøBa ⭐ 19y
#36
Çok eski bi konuydu bu yaw 😄
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#37
Çok eski bi konuydu bu yaw :D


Konunun çakması açılınca uplayayım dedim 😁
B
BøBa ⭐ 19y
#38
Çakaaal 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#39
Sevdiklerimle Vedalaşırdım
M
#40
herkese arkadan verirdim


Yapacaksan bir hayır bacaklarını tam ayır.

(böyle demek geldi birden)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: