hiç birşey yapmazdım
Yarın Öleceğinizi Bilseniz Bugün Ne Yapardınız ?
· 115 Yanıt · 8.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
düşmen 5 dk sürer Very Happy
hatta yapmak isteyip te yapamadim herseyi yapardim sonra olmeye 5dk kala gider cooooooooook yuksek bi binadan atlardim
[F New]Solo Gitarist
D
DuMbLoDoRe
⭐ 18y
1-Namazımı kılar allahtan af dilerdim
2-Sonra sevdiğim ve bir türlü açılamadığım kıza sevi seviyorum derdim
3-Fizik hocasını öldürürdüm(Ki bu çok büyük bir sevaptır
4-Eğer teklif ettiğim kız kbl ederse onunla birlikte son saniyelerimi yaşar ve ölürdüm
Eğer ki:Kabul etmezse seni sevmiyorum derse eğer her zaman olduğu gibi hayatmın son saniyelerinde de bayhan dinleyip edebiyete üzgün ve mağlub bir şekilde girerdim.
2-Sonra sevdiğim ve bir türlü açılamadığım kıza sevi seviyorum derdim
3-Fizik hocasını öldürürdüm(Ki bu çok büyük bir sevaptır
4-Eğer teklif ettiğim kız kbl ederse onunla birlikte son saniyelerimi yaşar ve ölürdüm
Eğer ki:Kabul etmezse seni sevmiyorum derse eğer her zaman olduğu gibi hayatmın son saniyelerinde de bayhan dinleyip edebiyete üzgün ve mağlub bir şekilde girerdim.
Uyurdum..
Çoq haince bi vasiyet hazirlardim Twisted Evil Twisted Evil
Bengü'nün dudağından öper kaçardım Twisted Evil
Walla Aklıma Geleni yapardım
Endişelenirdim Rolling Eyes
T
tam35goztepe
⭐ 18y
Silkroad a girmekle uğraşırdım. onun stresinden ölüm stresi yaşamazdım. eskaza girebilirsem oyuna 29 lvl çarımla 80 level yaratıklara dalardım. nasılsa ölecem a.g :?!!!
yarınki programımı iptal ederdim Mr. Green Twisted Evil
hoş bi kızla son bi gün gecirirdim
Çıplaklar kapmpının çalıların arasından bakar kaçardım Twisted Evil
Allah korusun arkadaşlar bu işin şakası olmaz şakası bile hoş deil
ama ben son günümde 5 vakit namaz kılardım (zaten kılıyorum)
ailemle ve arkadaşlarımla vedalaşırdım
sevdiğim kıza açılırdım eğer beni sevmiyorsa yarını beklemeden o gün ölürdüm
vs. vs.
ama ben son günümde 5 vakit namaz kılardım (zaten kılıyorum)
ailemle ve arkadaşlarımla vedalaşırdım
sevdiğim kıza açılırdım eğer beni sevmiyorsa yarını beklemeden o gün ölürdüm
vs. vs.
U
uzmanseymenn
⭐ 18y
Kız Arkadaşımı Çpüp Kaçardım.Ailemle Vedalaşırdım Ve Okulu Yakardım (Gece) Twisted Evil
Kız Arkadaşımı Çpüp Kaçardım.Ailemle Vedalaşırdım Ve Okulu Yakardım (Gece) 😈
^^
Çok eski bi konuydu bu yaw 😄
Çok eski bi konuydu bu yaw :D
Konunun çakması açılınca uplayayım dedim 😁
Çakaaal 😄
Sevdiklerimle Vedalaşırdım
M
MassiveAttack
⭐ 19y
herkese arkadan verirdim
Yapacaksan bir hayır bacaklarını tam ayır.
(böyle demek geldi birden)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap